וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם ב"צינור לילה" יתנצלו בפני נתן זהבי?

7.7.2013 / 17:12

התוכנית הייתה אמורה לשדר התנצלות על המתיחה בה אוים על ידי גובי חובות, כביכול, אולם מקורביו של השדרן העבירו הודעה לעיתונות, ובערוץ 10 טוענים כי הסכם הסודיות הופר

מערכת התכנית "צינור לילה" של ערוץ 10 הייתה אמורה להתנצל הערב (ראשון) בפני מגיש הרדיו העיתונאי נתן זהבי, זאת בגין מתיחה בה אוים על ידי גובי חובות, כביכול, להחזיר כספים שלא היה חייב. אולם, בשעות האחרונות, בשל ההודעה בנושא שהוציאו מקורבי השדרן אודות הסכם הפשרה אליו הגיעו עם הערוץ, טוענים בערוץ כי ההתנצלות עומדת בסכנה משום שהסכם הסודיות לגביה הופר.

במסגרת התכנית ששודרה לפני כשנה שודר קטע שבו התקשרו אנשי "צינור לילה" לזהבי והשמיעו לו הקלטה מסרט הקולנוע "חגיגה בסנוקר", שבה נאמר: "אני מודיע לך שאם עד הערב אני לא מקבל את הכסף במזומן, אני מוסר את זה לטיפול", "עד הערב", ו"אתה זוכר שיש לך אצלי איזה שיק קטן". זהבי טען שלא הבין כי השיחות, שהגיעו ממספר חסוי בשעות הערב הנן מתיחה, וכי הוא חש מאוים ומוטרד מהדברים. בעקבות המתיחה ומתוך חשש שיש מישהו שמעוניין להתנכל לו הוא התקין מצלמה במעגל סגור בכניסה לביתו.

במקור דרש זהבי ממערכת התכנית להעביר לו סכום של 5,000 שיועברו לצדקה. "הערוץ התנהל באופן פוגעני ובעייתי ביותר, תוך חשד לביצוע עבירות של התחזות, איומים והטרדה, ותוך פגיעה חמורה בכבודו", כתב אז עורך דינו של זהבי במכתב שנשלח לסמנכ"ל הערוץ יואב הלדמן, המנחה גיא לרר והיועצת המשפטית של הערוץ דבורה קמחי. זהבי טען כי הוא לא העניק כל אישור לשידור של ההקלטה, אשר גרמה לביזויו, פגיעה קשה ומיותרת בכבודו, והפיכתו ללעג ולקלס בקרב הציבור הרחב.

תגובת ערוץ 10 לדברים טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully