וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודי בר און ואוהדי הפועל חיפה ינהלו את מחלקת הנוער

10.7.2013 / 17:40

קבוצת אוהדים הכוללת את איש התקשורת תצטרף לכץ וכבר גייסה כספים לשיפוץ המתחם בקרית חיים. שושן ממשיך להתאמן

עידן חדש במחלקת הנוער של הפועל חיפה? לוואלה! ספורט נודע כי קבוצת אוהדים, הכוללת גם את איש התקשורת מודי בר און, אמורה להיכנס כשותפה ליואב כץ בניהול המחלקה. אותם אוהדים יהיו אחראים לגייס כספים למחלקה ובשלב ראשון כבר גייסו משאבים לשיפוץ מתחם האימונים בקרית חיים. בין הקבוצה לבין כץ יש הבנות לגבי דרך שיתוף הפעולה וכעת ינסו בראון ויתר אוהדים לגייס אוהדים רבים ככל האפשר שיקנו מניות במחלקת הנוער על מנת לקדם את המחלקה. בר און, 50, איש טלוויזיה וותיק, ידוע כאוהד הפועל חיפה.

מודי בר און. ניב אהרונסון
"הרעיון שהוא שהמקצוענים ינהלו את הקבוצה הבוגרת ואת מחלקת הנוער, שהיא בעצם חלק מהקהילה, תנהל הקהילה". בר און/ניב אהרונסון

כץ חיפש במשך תקופה ארוכה שותף עסקי שיעזור לו בניהול מחלקת הנוער. איש העסקים שי כהן עזר לתקופה קצרה בעונה שעברה ואילו בקיץ דובר על כניסה אפשרית של איש העסקים אלי שגב יחד עם אנשי המקצוע טל בנין ומוטל'ה שפיגלר, אך העניין נפל. כעת, נראה שכץ מצא את השותף בדמות האוהדים והוא יקווה ששיתוף הפעולה החדש ירגיע את המחאה נגדו.

לעניין אחר, בהפועל חיפה קיבלו מסרים שהבלם הניגרי אטאנדה גאניו אוגונג'בה יש הצעה מקבוצה בליגה בכירה יותר ולפיכך הוא מתחמק מהגעה לישראל. מור שושן ממשיך להתאמן בקבוצה ובחיפה מקווים לסגור עם הבלם בימים הקרובים. במועדון מקווים להגיע לסיכום עם גל אראל עוד לפני היציאה למחנה האימון בבלגרד בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully