וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חם ביציע: בית”ר ירושלים הקפיאה את יחסיה עם ערוץ הספורט

17.7.2013 / 15:20

פרסום ראשון: השבוע החליט בצעד חריג דובר המועדון להחרים את כתב הערוץ מוטי פשכצקי, למחוק אותו מקבוצת הכתבים בוואטסאפ ולהפסיק לשתף עימו פעולה - כך נודע לוואלה! ברנז'ה

הסכסוך החם של עיתונות הספורט: מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים הקפיא את יחסיו עם ערוץ הספורט ודובר המועדון אושרי דודאי מחרים את כתב הערוץ המסקר את הקבוצה - מוטי פשכצקי ומסרב לשתף עמו פעולה. השניים סרבו הבוקר להתייחס לטיב היחסים ביניהם, אולם לוואלה! ברנז'ה נודע כי השבוע החליט הדובר בצעד חריג למחוק את פשכצקי מקבוצת הכתבים בוואטס-אפ המשמשת לתפוצת הודעות המועדון.

גורמים בעולם הספורט מצביעים על הבעלים הטרי של הקבוצה, אלי טביב, כמי שעומד מאחורי ההחלטה להחרים את פשכצקי, עיתונאי וותיק המשמש ככתב ערוץ הספורט מזה שש שנים. לפני שבוע הגיעו כתבים לאימון של הקבוצה, ולפי הטענות צעק טביב אל עבר פשכצקי כי הוא "מחפש עליו רפש". יומיים לאחר התקרית פרסם פשכצקי ידיעה בלעדית לפיה מקורב לשעבר של טביב הציע לשמש כעד תביעה נגדו וטען כי בידיו מידע על המקרה בו טביב הכה הנער אוהד הפועל ת"א והשמיד ראיות - מקרה בגינו הוגש נגדו כתב אישום. בהמשך פרסם פשכצקי ידיעות על הלנת שכר של שחקי בית"ר מצד אלי טביב והאיומים להחרים את המשחק השבוע.

אחד מכתבי הספורט אמר הבוקר לוואלה! ברנז'ה כי פשכצקי ידוע כעיתונאי שנוי במחלוקת, אולם החרמה של כתב היא צעד קיצוני גם בעיני הקולגות. "ידוע שפשכצקי משתמש לפעמים בשיטות כוחניות ונכון שמאז שטביב רכש את הקבוצה ערוץ הספורט פרסם ידיעות שהביכו אותו, אבל להחרים כתב בצורה כזו מופגנת זה צעד קיצוני מאוד". כתב אחר הוסיף: "יש הרבה כתבים שהם ביחסים לא טובים עם קבוצות מסוימות, אבל זה כבר ממש נדיר".

גורם נוסף אמר לוואלה! ברנז'ה כי טביב העביר הוראה לשחקנים שלא לשוחח עם עיתונאים של ערוץ הספורט, ואף איים עליהם כי מי שייתפס משוחח עם פשכצקי יפוטר. את הטענה הזו לא ניתן היה לאמת, ואחד משחקני הקבוצה אשר שוחח עם וואלה! ברנז'ה הכחיש כי ניתנה לו וליתר השחקנים הוראה כזו. טענה נוספת שעלתה היא כי על פשכצקי נאסר להגיע לאימוני הקבוצה ב"בית וגן".

ממועדון הכדורגל בית"ר ירושלים נמסר בתגובה: "אין לנו כוונה להתייחס למה שבין המועדון לבין גוף תקשורת כזה או אחר ולהפוך את הנושא לפסטיבל תקשורתי, כל אמירה שאיננה רשמית מטעם דוברות המועדון היא על אחריות הדובר בלבד". לעניין ההדרה מתחם האימונים נמסר מהמועדון כי "ישנה הודעה מסודרת לכל כלי התקשורת ולפיה מתחם האימונים לרבות המשרדים סגורים לכל העיתונאים. הסיקור יתאפשר באימונים פתוחים בלבד ועליהם תינתן הודעה מראש, ולא מדובר ביחס כלפי עיתונאי כזה או אחר".

אושרי דודאי סרב לענות לשאלות וואלה! ברנז'ה. מוטי פשכצקי סירב להגיב והפנה לערוץ הספורט, שם בחרו שלא להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully