וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחתה תלונה של בורובסקי נגד נישליס: "לא ביצע תעמולה אסורה"

4.8.2013 / 12:49

שלושה מתמודדים לעיריית חיפה טענו כי יו"ר התאחדות תחנות הרדיו דני נישליס מבצע תעמולת בחירות לטובתו ב"רדיו חיפה". כיוון שתלונתם נדחתה, הם ישלמו הוצאות של 7,500 ש'

מבזק תקשורת מקומית: ועדת הבחירות המרכזית לכנסת ה-20 דחתה תלונה של יעקב בורובסקי, שמואל גלבהרט ואיתי גלבוע נגד עיריית חיפה והעומד בראשה יונה יהב, שמולו מתמודדים השלושה בבחירות הקרובות לראשות העירייה. השלושה טענו כי נישליס מבצע תעמולת בחירות לטובתו ב"רדיו חיפה". כיוון שתלונתם נדחתה, הם ישלמו הוצאות של 7,500 ש"ח.

דני נישליס, לשעבר מנכ"ל רדיו חיפה ויו"ר התאחדות תחנות הרדיו האזוריות הוא בעל תכנית קבועה ב"רדיו חיפה". בבחירות הקרובות שייערכו באוקטובר הוא ירוץ ברשימתו של ראש העיר חיפה יונה יהב. מתחריהם, בהם יו"ר הוועד המנהל של רשות השידור יעקב בורובסקי, טענו כי הוא מנצל את הפלטפורמה של הרדיו האזורי על מנת לבצע תעמולה אסורה.

שופטת בית המשפט העליון אסתר חיות המכהנת כמ"מ יו"ר ועדת הבחירות המרכזית לכנסת ה-20 דחתה את התלונה כיוון שהיא הוגשה ללא כל הוכחות. "לא הובאו בפני הוכחות, למעט טענות כלליות, לביצועה של התעמולה האסורה", קבעה השופטת. יחד עם זאת היא ציינה כי ההחלטה מתקבלת "מבלי שיש בה משום קביעה כי מר נישליס עמד בחובות האתיות המוטלות עליו", והודתה כי אם יש ממש בתלונה - "הדבר אכן מעורר קושי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully