וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויטשה בנק

5.8.2013 / 15:59

לפני כשנתיים הפך יוליאן דראקסלר לשחקן הצעיר ביותר בתולדות שאלקה. מאז התקדם תלמידו של ראול לאחד השחקנים הטובים בבונדסליגה אם לא הטוב שבהם, דחה הצעות של ריאל וסיטי, והפך לסמל. בזמן שבאיירן ודורטומונד שולטות בליגה, קבלו מועמד לתואר שחקן השנה 2014

איש חדשות 2 והחזאי לשעבר, דני דויטש, יעמוד בראש חברת תוכן חדשה בשם brand story. דויטש, (34), חבר לבעלי חברת "ספוט תקשורת ואסטרטגיה", און לוי, ליאור רוטברט וגלעד היימן אשר ייסדו יחדיו את החברה שתתמחה במה שהם מגדירים כתחום "עיתונאות המיתוג" – brand journalism.

על פי בעלי החברה החדשה, היא תפעל כדי ליצור ולבנות תוכן איכותי, הגון ומהימן סביב ערכי מותג, רעיון, חברה ואישי ציבור, בכל תחומי המדיה הקיימים, מעיתונות, רדיו וטלוויזיה עד לתחומי האינטרנט והניו מדיה, הכוללים יצירת בלוגים, ניוזלטרים, תכנים שיווקיים לכלי התקשורת השונים, ניהול רשתות חברתיות, סרטוני תדמית ושיווק ועוד.

דני דויטש מסר: "BRAND STORY" הינה חלום ישן שלי – להקים חברת תוכן ולהביא את הסיפורים הכי רלוונטיים ומעניינים לידי חשיפה מקסימלית ואפקטיבית. אני מאמין שמקצוע מספרי הסיפורים לא ייעלם אף פעם למרות שמנסים להספידו. הפלטפורמות משתנות אבל התוכן לעולם יישאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully