וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלמידו לשעבר של הרב מוטי אלון על כתב חדשות 10: "הטריד והשפיל אותי עד שפרצתי בבכי"

11.8.2013 / 13:03

תלמידו של הרב אשר הורשע במעשים מגונים טוען כי כתב המשפט של חדשות 10 אביעד גליקמן השפיל אותו - כיוון שהעניק ראיון לחברת החדשות של ערוץ 2: "אני וחבריי היינו המומים"

תלמידו לשעבר של הרב מוטי אלון אשר הורשע בשבוע שעבר בביצוע מעשים מגונים בכוח טוען כי כתב המשפט של חדשות 10 אביעד גליקמן הטריד אותו והשפיל אותו עד שפרץ בבכי - זאת כיוון שהעניק ראיון לחברת החדשות של ערוץ 2. לוואלה! ברנז'ה נודע כי התלמיד, אחד העדים המרכזיים בפרשה אשר העיד נגד הרב אלון בבית המשפט, שלח תלונה על גליקמן למנכ"ל ערוץ 10 רפי גינת, למנכ"ל חדשות 10 גולן יוכפז ולנשיאת מועצת העיתונות השופטת בדימוס דליה דורנר.

לפי התלונה, אשר הגיעה לידי וואלה! ברנז'ה, התקרית של התלמיד לשעבר ושל גליקמן התרחשה ביום רביעי האחרון. בשעות הבוקר פורסם פסק הדין, ואת היום הדרמטי הגדיר התלמיד לשעבר כ"יום קשה עבורי ומורכב". דקות אחרי מתן פסק הדין התקשר גליקמן אל התלמיד לשעבר וביקש לראיין אותו. הוא סרב, וביקש להמתין עד לאחר שיעיין בפסק הדין. לאחר שעיין בו התקשר אליו גליקמן שוב - אולם התלמיד לשעבר נתן תשובה שלילית סופית וביקש מגליקמן שלא ליצור איתו עוד קשר. "חרף בקשתי", מספר התלמיד לשעבר, "גליקמן התקשר אלי 12 פעמים ממספר הנייד שלו וממספרים חסומים לאורך היום".

"הבנתי טוב טוב איזה טיפוס אתה"

לטענת הצעיר, הסיבה שבגינה סרב להתראיין הייתה משום שהוא כבר נתן את הסכמתו כחודש לפני כן לחדשות ערוץ 2. ואכן, ראיון בלעדי עמו פורסם בחדשות 2 באינטרנט, עם הכתב מתן חצרוני.

לאחר שהראיון פורסם, כך לטענת הצעיר, איבד גליקמן את עשתונותיו. "דקות ספורות לאחר שידור הריאיון בערוץ 2, בעודי צפון בבית עם חברים קרובים שהתאספו לתמוך בי ביום הקשה, התקשר אלי שוב אביעד. כבר בתחילת השיחה ששאלתי כהרגלי 'מה שלומך' הוא ענה 'לא טוב', ששאלתי 'מה קרה' הוא ענה 'אתה יודע בדיוק מה קרה'. אמרתי לו שאני לא התחייבתי להתראיין בשום מקום ושיניח לנפשי, אז החל גליקמן לצרוח עלי ולהשפיל אותי", מספר הצעיר בתלונתו. "הוא אמר בין היתר 'אני אגיד לך בדיוק למה אתה צריך להיות בעמדה של מגננה, כי אתה שקרן במצח נחושה', כאשר ביקשתי לסיים את השיחה המטרידה אמר לי אביעד 'הבנתי טוב טוב איזה טיפוס אתה' וניתק את הטלפון בפנים".

התלמיד לשעבר מספר כי אחרי השיחה עם גליקמן הוא נותר המום ופרץ בבכי. "הרגשתי מוטרד ומושפל מן היחס המזלזל שהפגין כלפי אביעד על לא עוול בכפי. גם חבריי שנכחו עימי נחשפו לשיחה והיו המומים כמוני מהדברים", סיפר. הוא הוסיף: "עם כל הרצון הטוב לספק לחדשות 10 סקופ אין משמעות הדבר פניה טורדנית ומאיימת כלפי נפגע עבירה. גליקמן חרג מכל נורמה עיתונאית מקובלת, הטריד אותי והשפיל אותי באחד הימים הקשיים של חיי. במקום להתכנס עם חבריי ולדבר על מאורעות היום ומשמעות פסק הדין לגבי, נאלצתי להעביר את הערב בכעס ותסכול ללא הצדקה".

בחדשות 10 בחרו שלא להגיב לדברים. תגובתו של אביעד גליקמן טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully