וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבב האיושים בערוץ 10 נמשך: טל שורר ישמש ככתב הספורט

11.8.2013 / 16:01

עורך חדשות הספורט של גלי צה”ל טל שורר יסיים את תפקידו בתחנה הצבאית וימונה לכתב הספורט של ערוץ 10, כך נודע לוואלה! ברנז’ה

עורך חדשות הספורט של גלי צה"ל טל שורר יסיים את תפקידו בתחנה הצבאית וימונה לכתב הספורט של ערוץ 10, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. שורר משמש בתפקיד מאז תחילת שנת 2009, אז חזר לתחנה לאחר קדנציה קצרה ככתב ערוץ הספורט.

שורר שירת כחייל בגלי צה"ל ושימש במשך כשלוש שנים ככתב ספורט וכעורך התוכנית "עושים ספורט" עם אלי ישראלי וניב רסקין. לאחר שחרורו הצטרף לערוץ הספורט ככתב בדסק הכדורסל של חדשות הספורט ודווח לאתר האינטרנט, בנוסף הוא שימש ככתב שטח במחלקת השידורים של הערוץ.

מזה חודשים ארוכים שבחדשות 10 אין כתב ספורט במינוי קבע, מאז סיימה את תפקידה סיון כהן. את התפקיד מילאו כתבי מערכת שונים, בהם כתב הספורט לשעבר יונתן רגב שעזב את הערוץ לפני מספר חודשים. מינויו של שורר מגיע לאחר איושים נוספים שנעשו במערכת מאז תחילת השנה, בהם מינויה של ליאור קינן לתפקיד כתבת התחבורה, מינויה של חן ליברמן לתפקיד כתבת ועורכת התרבות והצטרפותה של סמדר פלד לצוות מגזין "שישי".

בגלי צה"ל אישרו את דבר עזיבתו של שורר, ומסרו כי טרם נקבע מי יחליפו. את תגובתו של טל שורר לא ניתן היה להשיג, ומערוץ 10 טרם נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully