וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע לקמפיין "הארץ": עשרות ביטלו המנוי לעיתון; שוקן מבקר את המתנגדים

18.8.2013 / 15:22

למעלה מ-70 מנויים ביקשו לבטל את המנוי לעיתון הארץ בשל הקמפיין הפרובוקטיבי בו יצא בשבוע שעבר - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. מו"ל העיתון עמוס שוקן: "שלם עם ההחלטה"

יותר מ-70 מנויים של עיתון הארץ ביקשו לבטל את המנוי בשבוע האחרון ונימקו זאת במחאה על הפרסומת "החיים לא מעניינים כמו אתר הארץ" שהואשמה בביזוי נשים וסקסיזם - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. מדובר בכעשרה מנויים ביום מאז הושקה הפרסומת ביום ראשון שעבר. הפרסומת הוויראלית, בכיכובם של שלומי ברטונוב ואייר אליעזרא, נועדה לקדם את האתר הארץ והייתה חלק מקמפיין בין שני חלקים.

הארץ השיק סרטון פרסומת ויראלי פרובוקטיבי, התגובות לא אחרו לבוא

כמאתיים מעובדי קבוצת הארץ דה מרקר בהווה ובעבר חתמו מאז שבוע שעבר על עצומה הקוראת להנהלת הקבוצה להסיר את הפרסומת מהאינטרנט ולהתנער ממנה. על העצומה חתמו עיתונאים ועיתונאיות כגון עמירה הס, גדעון לוי, צפי סער, נרי ליבנה, יאיר אטינגר, גילי איזיקוביץ', טלי חרותי סובר, אלי אשכנזי, רותה קופפר, גליה יהב, ניר חסון ונועה אפשטיין. עצומה זו נוספה לעצומה שהובילו קוראי העיתון עליה חתמו עד עתה כאלף איש.

אחד מיוזמי העצומה אמר היום לוואלה! ברנז'ה כי "הפרסומת הוכיחה עצמה כטעות. בימים בהם קבוצת הארץ עושה מאמצים כבירים כדי להילחם על כל מנוי, עשרה ביטולים של מנויים ביום רק בגלל הפרסומת זו הוכחה לכך שזה היה שגוי. אבל הנזק התדמיתי כבר נעשה".

אולם לוואלה! ברנז'ה נודע כי בהנהלת העיתון לא מתכוונים, למרות המחאה, להוריד את הפרסומת או לחזור בהם מפרסומה. מו"ל קבוצת הארץ עמוס שוקן אף אמר לקראת סוף השבוע בשיחה סגורה שקיים עם כמה מעובדי העיתון כי הוא תומך בהשארת הפרסומת הוויראלית באוויר, וכי למרות המחאה וביטולי המנויים הוא שלם איתה ולא היה מקבל החלטה אחרת אם הדבר היה מתאפשר. שוקן אף הגדיל לעשות, ולפי גורם שנכח בשיחה הסגורה הוא אף ביקר את העובדים שתקפו את הפרסומת, וביטל את טענותיהם.

תגובת קבוצת הארץ לדברים טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully