וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגדלים באוויר

19.8.2013 / 17:21

זעם ב-xnet על קמפיין הפייסבוק של ח"כ ניצן הורביץ, אשר עשה שימוש בכתבה שהתפרסמה באתר אודות בניית מגדלים בת"א: "מעתיקים תחקיר, מעתיקים מפה שהתפרסמה בו, ואז גם טועים"

זעם ב-xnet מבית "ידיעות אחרונות" על ח"כ ניצן הורביץ (מרצ), המתמודד על ראשות עיריית תל אביב. הסיבה: כרזה שהועלתה לעמוד הפייסבוק של הורביץ, התוקפת את ראש העיר המכהן רון חולדאי ואת מדיניות תכנון הבנייה של העירייה לאורך החוף - המבוססת על כתבה שפורסמה באתר.

"15 מגדלים חדשים יחסמו את קו החוף", לשון הכרזה, ובה מפה של המגדלים המתוכננים. לטענת איתי כ"ץ עורך בכיר ב-xnet, אנשי הניו-מדיה של הורביץ עשו בנתונים שהוצגו בכתבה "שימוש מעוות הגובל בצביעות".

"קצת מביך שאתם מעתיקים תחקיר, מעתיקים מפה שהתפרסמה בו, ואז גם טועים", כתב בתגובה לפוסט עליו חתום ניצן הורביץ. "אלה לא 15 מגדלים, אלא 15 תוכניות", העמיד את אנשי מטה הורביץ על חוסר הדיוק.

כ"ץ גם תקף את מפלגתו של הורביץ עצמה. "איפה מרצ היתה כשהחליטו להקים אותם (בחלק היא תמכה)", כתב והוסיף: "ומה בדיוק ניצן הורוביץ יכול לעשות נגדם (כלום כרגע)". לתגובה, שנכון לכעת לא זכתה להתייחסות, צרף כ"ץ קישור לידיעה המקורית שבה ביקשו להשתמש אנשיו של הורביץ.

"ניצן הורוביץ, כראש עיר, ימנע את הקמת המגדלים"

ממטהו של ניצן הורביץ נמסר בתגובה:" "לפחות 15 מגדלים חדשים על קו החוף בתל-אביב עומדים להיבנות כתוצאה מתכניות שאושרו או נמצאות בהליכי אישור. ל-xnet בהחלט מגיע ציון לשבח על חשיפת העניין".

"ניצן הורוביץ, כראש עיר, ימנע את הקמת המגדלים הללו בכל הכלים העומדים לרשותו, ובכלל זה גם כלים משפטיים. העובדה שקיימות תכניות, אינה אומרת שבנייתן תצא לפועל, במיוחד אם אושרו במחשכים ובאופן לא ראוי, הן שגויות מבחינה תכנונית וסביבתית, ומימושן יפגע באינטרס הציבורי הרחב. תכניות כאלה שמזיקות לעיר ייבחנו מחדש".

עוד הוסיפו במטה כי "חברי מרצ במועצת העיר ניהלו ומנהלים מאבקים נגד אישור תכניות פוגעניות בוועדה המקומית. דוגמא אחת היא מאבקם נגד תכנית הבנייה ברחוב הרב קוק, בזכותו התקבלה החלטה לפיה לא ניתן לנייד זכויות מבניינים לשימור ממערב לרחוב הירקון. יחד עם זאת, מדיניות מותווית על ידי ראש עיר, ושינוי המדיניות הנוכחית שיוצרת חומת הפרדה בין הים לבין העיר, יתאפשר רק על ידי החלפת ראש העיר הנוכחי בניצן הורוביץ, ב-22 באוקטובר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully