וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנשים ממחלקת הפרומו

27.8.2013 / 16:51

התכנית ”אנשים” של קשת, המוגדרת כ"ז’אנר עילי", תוקדש הערב, כפי שנעשה בחלק גדול מהעונה - לתוכנית ”האח הגדול” של הזכיינית. ואיפה הרשות? ”נשקול שלא להכירה כתעודה"

כמו בשנים קודמות, גם השנה מופקעות תכניות האוף-פריים של קשת לטובת קידום מסיבי של "האח הגדול" - ובמיוחד לטובת קידום גמר התכנית שייערך הערב, זאת גם במחיר של היתקלות פוטנציאלית עם תקנות הרשות השנייה. התכנית "אנשים", למשל, המוגדרת ברשות כלא פחות מ"ז'אנר עילי מסוג מגזין דוקומנטרי", תוקדש הערב לתכנית הריאליטי: שידורה יידחה לשעה 19:25 והיא תעבור בשידור חי ("וחגיגי", להגדרת מערכת התכנית) מאולפן "האח הגדול" בנווה אילן.

בין הכתבות שישודרו היום ב"אנשים" תחת ניצוחו של העורך הראשי מני אבירם: כתבה על אחד המתמודדים ("אבי לוי, אחד הדיירים האהובים ביותר בבית האח הגדול", לפי עמוד התכנית במאקו) וכן ראיונות שייערכו עם מנחי התכנית אסי עזר וארז טל. יצוין כי התכנית משמשת, לא פעם, לקידום תכנית קשת בכלל ו"האח הגדול" בפרט. בין האייטמים של התכנית בשבועות האחרונים: "גילי מיילי לא מתחרט אבל רוצה שלא יצלבו אותו", "ירדן עוז מהאח הגדול עונה על השאלות הקשות" ו"רגע לפני הכניסה לבית איתי וולך בראיון אישי".

"הרשות תשקול שלא להכירה כתוכנית תעודה"

נושא השימוש בתכניות אוף-פריים לטובת קידום תכניות הרילאיטי של הפריים טיים עלה לא פעם לדיון במסגרת דיוני הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, המפקחת על שידורי קשת. בעת שידור עונה הקודמת הוגדרו על כך תלונות הן מטעם "התנועה הצרכנית לקידום חברה כלכלית הוגנת" והן מטעם חברת הכנסת עליזה לביא, אז חברת מועצת הרשות.

ברשות השנייה פנו אז בנושא לזכייני הטלוויזיה ודרשו מהן למתן את הקידום האגרסיבי, ולגבי קשת ספציפית אמרה אז חברת הכנסת לביא כי הנהלת קשת התחייבה לנהל פיקוח עצמי בנושא, ואמרה כי "יש המון תלונות בנושא וברור שזה מפריע לצופים".

מהרשות השנייה נמסר בתגובה לפניית וואלה! ברנז'ה: "ככלל, הרשות אינה מקבלת את פירוט האייטמים בתוכנית בטרם שידורה. ככל שעולה הצורך, התכניות נצפות לאחר שידורן. לגופו של עניין, במידה ויימצא כי התוכנית עסקה כולה בקידום תכניות של הזכיין, תשקול הרשות שלא להכירה כתוכנית תעודה".

תגובות קשת טרם נתקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully