וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות השידור הסכימה לפשרה: יגאל רביד יחזור לעבודתו

28.8.2013 / 12:39

רביד יחזור לעבודתו בקול ישראל ובערוץ 1 ויגיש את תוכניתו "כך היה" ואת יומני בוקר וצהריים - זאת בעקבות הליך גישור בינו לבין הנהלת רשות השידור, אותו הוביל מבקר המדינה

יגאל רביד יחזור לעבודתו בקול ישראל ובערוץ 1 ויגיש את תכניתו "כך היה" ויומני בוקר וצהריים ברדיו - זאת בעקבות הליך גישור בינו לבין הנהלת רשות השידור, אותו הוביל מבקר המדינה יוסף שפירא. בחודש שעבר העניק שפירא לרביד צו הגנה מפני פגיעה בתפקידו ומעמדו ברשות השידור והודיע להנהלה שעליה להשיב אותו לעבודתו. בהתאם למעמדו של רביד, הוא ישובץ גם במשדרים ותכניות אחרונות.

יגאל רביד הודח מתפקידו בערוץ 1 על ידי ראש חטיבת החדשות משה נסטלבאום. בהמשך, הגיש רביד נגד נסטלבאום תלונה לנציבות שירות המדינה בגין פגיעה מכוונת במעמדו, התנכלות שיטתית והטרדות על רקע נטייה מינית. בנציבות מצאו את התלונה מוצדקת והמליצו לרשות להעביר את נסטלבאום מכל תפקיד ניהולי. הוועד המנהל של הרשות סרב לעשות כן, בניגוד להמלצת היועצת המשפטית של הרשות ופרקליטות המדינה, ובג"צ בנושא זה הוגש על ידי אגודת העיתונאים. בעוד מספר שבועות עתיד להתקיים דיון ראשון לנסטלבאום בבית הדין המשמעתי.

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, מבקר המדינה בחן את פרשת נסטלאום במסגרת בדיקה רחבה יותר של מינויים לא תקינים ברשות השידור. במסגרת זו הגיש רביד תלונה למשרד המבקר על התנכלויות, שבאה לידי ביטוי בהפחתת הופעותיו בטלוויזיה עד להפסקתן המוחלטת, ובהמשך הפחתת עבודתו ברשת ב' עד להפסקתה מוחלטת.

יגאל רביד אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "אני מודה מאוד למבקר המדינה השופט יוסף שפירא על המעורבות האישית וניהול הליך הגישור. הודעתי מראש שאקבל כל החלטה של המבקר. כעת חובת ההוכחה היא על רשות השידור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully