וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביי גבי, היי גיא

1.9.2013 / 12:08

רדיו ללא הפסקה: גיא זהר יחליף את גבי גזית ברצועת האקטואליה בבוקר. לאחר שש שנים, יעבור גזית לשדר את תוכניתו בימי חמישי בלבד

שינויים ב"רדיו ללא הפסקה": גיא זהר יחליף את גבי גזית ברצועת האקטואליה של הבוקר ולאחר שש שנים ברדיו 103FM, יעבור גזית לשדר את תוכניתו בימי חמישי בלבד. תוכנית האקטואליה המשודרת בין 10 ל-12 מתמקדת בעוולות בירוקרטיות ואיוולת שלטונית. על פי תחנת הרדיו, לתוכנית האזינו בממוצע כ 100,000 איש כל יום.

מרדיו ללא הפסקה נמסר היום כי מנכ"ל רדיו ללא הפסקה, איל פאר, כיבד את בקשתו של גזית להפחית מהעומס שבהגשת תכנית יומית. עוד נמסר כי "גזית הוביל במסגרת תוכניתו מאבקים רבים, זכורים במיוחד המאבק לקצבת ניצולי השואה והמלחמה ללא פשרות שניהל כדי שלא יסגרו את ספריית העיוורים, בנוסף ניהל מאבק בנושא הסדרת חניית הנכים. גזית זכה לאות הערכה מידי נשיא המדינה על פעילותו למען נגישות נכים. תוכניתו של גזית זכתה בפרס בכנס הרדיו הישראלי בשנת 2008, על היותה תוכנית מלל המצטיינת וכן קיבל אות מטעם עמותת אומ"ץ בשנת 2006‏‏ התוכנית טיפלה בעיקר בנושאים צרכניים ואזרחיים ובכך הוא ימשיך בתוכניתו בימי חמישי".

גיא זהר מגיש בערוץ 10 את "היום שהיה", מהדורת החדשות הלילית בהגשה אישית ובלתי אמצעית. הוא החל את דרכו המקצועית בגלי צה"ל, שם מילא מגוון רחב של תפקידים כעיתונאי, שדר ועורך. בהמשך היה בין מקימי חדשות ערוץ 2, שם שימש בתפקידי ניהול והגשה בכירים.

מנכ"ל רדיו ללא הפסקה, איל פאר: "גיא זהר נבחר להגיש את רצועת האקטואליה היומית ברדיו ללא הפסקה לאחר תקופה ארוכה של חיפושים אחר מחליף ראוי לאחת התוכניות החשובות ביותר שלנו, תוכנית ביקורתית שפועלת למען רווחתו של האזרח ושואפת להאיר את המקומות החשוכים בחברה שלנו".

גיא זהר: "שמחתי מאוד על ההצעה של רדיו ללא הפסקה לחזור ולשדר ברדיו. התגעגעתי לאינטימיות שמציע המדיום לצד היכולת להרחיב ולהעמיק בנושאים שאני עוסק בהם גם בתוכנית הלילה בטלוויזיה. מצאתי בתחנה התלהבות ונכונות לעשייה עיתונאות לצד שילוב מעניין ומתקדם עם האינטרנט. בעולמנו המורכב תקשורתית, מסתמן שעשייה עיתונאית לא תשמור על אפקטיביות אם תישאר בפלטפורמה אחת בלבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully