וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוכל, קדימה אוכל

3.9.2013 / 16:28

הגרסה הישראלית לתכנית הדוקו-ראליטי הבינלאומית "בואו לאכול איתי" (come dine with me) של Channel 4 הבריטי תעלה בערוץ הראשון בתחילת אוקטובר

הצופים המכורים מוזמנים לסמן ביומנים: העונה השנייה של הגרסה הישראלית לתכנית הדוקו-ראליטי הבינלאומית "בואו לאכול איתי" (come dine with me) של Channel 4 (ערוץ 4 הבריטי) - תעלה בערוץ הראשון בתחילת אוקטובר.

התכנית תימשך עשרה שבועות ותשודר חמש פעמים בשבוע בימים ראשון עד חמישי. לעונה השנייה צולמו 50 פרקים עם 50 מתמודדים. כל שבוע יוחד לאזור גיאוגרפי או לנושא מסוים, כמו שבוע שכולו על טהרת המטבח הכשר. את התכנית מלווה קריינות קומית שנונה של שי אביבי, העוקבת אחרי ההתרחשויות ומגיבה עליהן.

הפורמט הבין-לאומי של channel 4 הבריטי משודר ביותר מ-27 מדינות ובהן ארה"ב, בריטניה, הולנד, רוסיה, אוסטרליה, קנדה, גרמניה צרפת, אירן, אירלנד, ספרד, טורקיה ועוד. התכנית נחשבת לאחת מתכניות הבידור המצליחות בעולם. את זכויות השידור בארץ רכשה חברת "גיל הפקות" של המפיק אסף גיל, המפיקה את התכנית לערוץ הראשון.

אסף גיל: "העונה השנייה של התכנית מצחיקה בטירוף ואינה נופלת ברמתה מהעונה הראשונה. אנחנו מקווים שקהל רב של צופים שעוד לא נחשפו לתכנית יוכלו גם הם להישבות בקסמה בעונה זו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully