וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון העיתונאים: ועד יציג גם ב-ONE

8.9.2013 / 13:50

הארגון הודיע כי הצליח לגייס חתימות של למעלה משליש מעיתונאי האתר: "גם ב-ONE יש ליקויים בתנאי התעסוקה והשכר שהדרך היעילה ביותר לתקנם היא בעזרת גוף יציג בעל מעמד"

ארגון העיתונאים הודיע הבוקר (ראשון) על הקמת ועד עובדים באתר הספורט ONE. "לאחר שיותר משליש מעיתונאי ONE הצטרפו לארגון העיתונאים, הוקם ועד פעולה משותף לאתר ולערוץ הטלוויזיה", לשון הודעת הארגון.

במכתב ששלחו חברי הוועד הזמני לעובדי האתר והערוץ נכתב כי בזמן הקרוב תתקיים אסיפת עובדים ראשונה וכי בהמשך יתקיימו בחירות לחברות בוועד שיחליף את ועד הפעולה הזמני. "אנחנו יודעים שגם ב-ONE, כמו במקומות עבודה אחרים, יש ליקויים בתנאי התעסוקה והשכר שהדרך היעילה ביותר לתקנם היא בעזרת גוף יציג בעל מעמד משפטי שנמצא באופן שוטף בהדברות עם ההנהלה", נכתב בפנייה לעובדים. "אנחנו מקווים שהוועד יזכה לשיתוף פעולה מצד ההנהלה, כדי שיחד נוכל להצעיד את ONE קדימה לטובת כל העושים במלאכה, ועל מנת שנוכל להתגאות במקום העבודה שלנו גם בעתיד".

בוועד העובדים הזמני חברים שי לוי, שגב נבון, לירון לוי, אור זילברמן וליאור מור. ארגון העיתונאים הוקם לפני כשנה וחצי ומונה כיום כ-2,100 חברים מכלי התקשורת השונים, כך לפי נתונים שנמסרו על ידו. בין היתר הוקמו ועדי עובדים במעריב, YNET, גלובס, ערוץ 2, ערוץ 10, טיים אאוט והחדשות המקומיות. בהנהלת ONE טרם הגיבו לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully