וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקאן VS בניהו: "חושש מחשיפת האמת"

8.9.2013 / 16:02

במקאן אריקסון מגיבים היום לדרישת דו"צ לשעבר שלא לאפשר לו לזמן עדים במסגרת תביעת הדיבה שהגיש נגד המשרד: "מנסה להסיט את הדיון". בניהו: הם מייצרים ספינים

משרד הפרסום מקאן אריקסון הגיש היום (ראשון) לבית המשפט את תגובתו לדרישת דובר צה"ל לשעבר אבי בניהו שלא לאפשר לו לזמן למשפט עדים - זאת במסגרת תביעת הדיבה שהגיש בניהו נגד המשרד. "בניהו חושש מחשיפת האמת, ולכן מנסה בדרכו המניפולטיבית לסכל את הגעתם של עדים במשפט, ולהסיט את הדיון מהנטען בתיק", נכתב בתגובה.

במסגרת תביעת הדיבה אשר הגיש בניהו כנגד העיתונים 'ידיעות אחרונות', 'הארץ' ו'מקאן אריקסון' הוא דרש מבית המשפט שלא להיענות לבקש "מקאן אריקסון" לזמן 15 עדים לתיק ובהם גבי אשכנזי, בועז הרפז, ארז וינר, איילה חסון, רונן ברגמן, ואלכס פישמן, למעט האלוף (במיל') גלנט. זאת על רקע הוראת היועץ המשפטי לממשלה על חידוש והרחבת החקירה הפלילית בפרשה.

בתגובתם מציינים ב"מקאן אריקסון" כי "מדובר בהמשך ישיר להתנהלותו של התובע מראשית ההליך וניסיונותיו להכביד על הנתבעת בניהול הגנתה וחשיפת האמת - תחילה באמצעות העלאת טענות חיסיון חסרות שחר, המשך בסירובו לגלות מסמכים רלוונטיים להליך ועתה בהתנגדותו לבקשה להזמנת עדים. זהו ניסיון חמור וחשוד שאין לו אח ורע בהליך האזרחי, במיוחד כשהוא מגיע מצד תובע במשפט לשון הרע שמצופה ממנו לשתף פעולה עם כל ניסיון לברר את האמת".

בניהו, המיוצג על ידי עורכי הדין איל רוזובסקי, ערן שמעוני ודלית קדוש, מסר בתגובה: "משרד הפרסום מקאן אריקסון בראשות יושב הראש שלו אילן שילוח, ממשיכים במסגרת ניסיונות ההגנה שלהם, לייצר ספינים כדי להטעות את דעת הקהל. המודעה האנונימית והדיבתית, בגינה הגיש בניהו את התביעה, עסקה בנושא אחד ויחיד והוא ביטול מינויו של האלוף (מיל') גלנט לרמטכ"ל ולא בכל נושא אחר שהוא. בבית המשפט יוכח כי מינויו של האלוף גלנט לרמטכ"ל בוטל על ידי הממשלה לאור חוות דעת של היועץ המשפטי לממשלה ודו"ח של מבקר המדינה, מסיבות רבות הכרוכות בהתנהלות פסולה של גלנט, ובהן לא היה לתא"ל (מיל') בניהו כל יד ורגל".

עוד הוסיף בניהו כי "שום תעלול וספינים תקשורתיים קטנים של אשפי פרסום גדולים, לא יסייעו למקאן אריקסון ושילוח באירוע חמור זה, בו פורסמה על ידם הודעה אנונימית ודיבתית על עמודים שלמים, שלבסוף מסתבר כי מאחורי המהלך המתעתע עומד לא אחר מאשר יו"ר מקאן אילן שילוח בעצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully