וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את סנונית ליס

11.9.2013 / 14:13

מנכ"ל משותף של "סנונית שירותי תוכן"

גיל: 33

מה בעצם אני עושה? מספקת ללקוחות, ביחד עם שותפי ובן זוגי גבע קרא עוז והעובדים המוכשרים שלנו, שלל שירותים שקשורים בתוכן, בניו מדיה ובמדיה חברתית. אנחנו עוזרים ללקוחות שלנו לאפיין את הקול שלהם במדיה החדשה והחברתית, לבחור את זירות הפעילות המתאימות להם ביותר, לבנות תוכנית עבודה שמותאמת לצרכים השיווקיים והמסחריים של החברה ומבצעים העבודה בפועל.

בתכל'ס, אני פשוט עושה מה שאני אוהבת – גולשת באינטרנט, כותבת ומדברת עם אנשים – לפעמים עם עשרות אלפים מהם בו זמנית. בזכות הלקוח שלנו yes, שבעבורו אנו מנהלים דפי פייסבוק רבים, אני "נאלצת" גם לצפות בהמון טלוויזיה טובה במסגרת העבודה. בזמני הפנוי אני רודפת בגינות תל אביב אחרי לקוח דעתן וחמוד במיוחד בגובה מטר, משתדלת למצוא זמן ללטף חתול תובעני, לשמוע מוזיקה טובה ולקרוא.

השכלה: תואר ראשון בפסיכולוגיה באוניברסיטה הפתוחה. במסגרת התואר למדתי גם קורסים במחשבים, בשיווק ובפילוסופיה.

תפקידים קודמים: שימשתי במשך מספר שנים כמבקרת המוזיקה הישראלית, ככתבת סלולר ותרבות בנענע10. כתבתי גם לכלי תקשורת כמו: TheMarker, עכבר אונליין, נגה תקשורת וקוסמופוליטן. לפני כן עסקתי בבקרת איכות תוכנה בבית התוכנה e-Glue.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: עופר מאיר, חבר ובעל חברה לתוכן בתחום הבריאות. כשפגשתי אותו, לפני כשמונה שנים, עבדתי בבקרת איכות תוכנה, למדתי פסיכולוגיה, וכתיבה וגלישה ברשת היו תחביבים שהתמסרתי אליהם בכל דקה פנויה. עם עופר כתבתי לראשונה באופן מקצועי. נמרוד צוק פתח לי לראשונה את הדלת לכתיבת מקצועית בנושאי תרבות וטכנולוגיה. הלקוח הראשון שבעבורו ניהלתי מדיה חברתית הוא סוני מובייל. את שיתוף הפעולה עם החברה התחלתי לפני כחמש שנים, אז עוד נקראה סוני אריקסון. אנו מנהלים את דף הפייסבוק של החברה בישראל עד היום, והוא מונה כ-70 אלף אוהדים.

איפה את בעוד 5 שנים? באותו המקום, כשאני מאמינה שעד אז נעזור לעוד ועוד לקוחות להגשים את מטרותיהם ולנהל אסטרטגיית תוכן נכונה עבורם במדיה חדשה. אני מקווה שגם אמצא יותר זמן לכתיבה יצירתית.

מה אוכלת לצהריים? מה שגבע מכין. יש לו מתכון קטלני ודינאמי לקציצות תרד. אני חושדת שהתבלין הסודי הוא שיערות חתול.

פרגני למתחרים: אני מאד אוהבת את ניהול דף כרטיס אדי, שמבצעת חברתי חגית גדרון, מנהלת המדיה החברתית של תבונה מילניום. היא עושה עבודה מאד קשובה, שנוגעת בנושא הרגיש הזה בעדינות הראויה. נוי אלוש מפגיש בצורה מעוררת השראה מוזיקה, ווידיאו, אקטואליה ומדיה חברתית ומרצה מצוין בנושא שנהניתי לארח בקורס שלנו. קאלה עושה עבודה יפה מאוד באיפיון שפה שמתאימה לקהל היעד ולמותג במדיה חברתית והחברים שלי בקומליד מספקים פתרונות מצוינים בגזרת האפליקציות לפייסבוק – מאפליקציות מדף ועד ליישומים מותאמים אישית.

סנונית ליס. בן קלמר
סנונית ליס/בן קלמר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully