וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד התהום, עד הקצה: בניהו ושילוח הולכים לגישור

בהמלצת בית המשפט, תביעתו של דובר צה"ל לשעבר אבי בניהו נגד חברת הפרסום מקאן-אריקסון בעקבות מודעת "הפוטש בקריה", הועברה הבוקר להליך גישור

בניהו ואילן שילוח הולכים לגישור: בהמלצת בית המשפט, תביעתו של דובר צה"ל לשעבר אבי בניהו נגד חברת הפרסום מקאן-אריקסון בעקבות מודעת "הפוטש בקריה", הועברה הבוקר (ראשון) להליך גישור בפני נשיאת בית המשפט המחוזי בלוד השופטת הילה גרסטל.

הבוקר הוסיף בניהו את שילוח לתביעת הדיבה, זאת לאחר שהצהיר כי הוא שהזמין ומימן את המודעה האנונימית שפורסמה בעיתונים תחת הכותרת "הפוטש בקריה הצליח (כנראה)”, שבעקבותיה תבע בניהו את המשרד. במקביל להוסיפת שילוח כנתבע קיבל בית המשפט את בקשת בניהו ומחק מהתביעה את העיתונים הארץ וידיעות אחרונות שבהם פורסמה מודעת "הפוטש בקריה".

נגד שילוח יעמדו במשפט שורה של ציוצים בטוויטר שפרסם בגנות בניהו בחודשים האחרונים. עם חשיפתו של שילוח כמזמין המודעה אמר פרקליטו של בניהו איל רוזובסקי עובדה זו "מסבירה את ההתקפות החוזרות ונשנות של אילן שילוח, של רעייתו ושל חותנו, העיתונאי דן מרגלית, נגד בניהו בשבועות האחרונים ברשתות החברתיות ובעיתונות". פרקליטיו של שילוח התנגדו לכך שניתן לתבוע בגין פרסומים ברשת החברתית, אולם בית המשפט דחה את הטענה הזו.

בית המשפט אישר הבוקר כי במידה והגישור ייכשל יתחילו הדיונים בתיק בתחילת דצמבר, עם עדויות של שורת עיתונאים ואנשי בטחון שיזומנו כעדים. בניגוד לדרישת נציגיו של בניהו, אישר בית המשפט כי כל העדים שזומנו יעידו במידה והמשפט יתקיים. בין העדים שצפוים להעיד בתיק: בני אשכנזי, בועז הרפז, ארז וינר, איילה חסון, רונן ברגמן ואלכס פישמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully