וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשכה שלום

15.9.2013 / 12:22

בתום שנתיים בתפקיד: עו"ד איתי הר-אור, ראש מערך הדוברות וההסברה של לשכת עורכי הדין בישראל, יפרוש מתפקידו

עו"ד איתי הר-אור, ראש מערך הדוברות וההסברה של לשכת עורכי הדין בישראל, הודיע על כוונתו לפרוש מתפקידו בשבועות הקרובים - זאת לאחר כשנתיים בתפקיד. את תקופת עבודתו כדובר הפנימי של לשכת עורכי הדין ליוו יועצי התקשורת בני כהן ותמי שינקמן ממשרד רימון-כהן-שינקמן, ולאחריו משה דבי ממשרד דבי תקשורת. בקרוב אמורה לקום ועדת איתור לתפקיד ראש המערך.

טרם היבחרו לתפקיד כיהן עו"ד הר-אור (35) במשך ארבע שנים ככתב ופרשן לענייני משפט פלילי-כלכלי בעיתון "כלכליסט" מקבוצת ידיעות אחרונות.

להר-אור תואר ראשון מהפקולטה למשפטים של האוניברסיטה העברית, ובעברו הרחוק התמחה במשרד עוה"ד נשיץ-ברנדס ושירת ככתב צבאי וצלם צבאי ביחידת הסרטה בצה"ל. בין המאבקים התקשורתיים שבהם נטל חלק הר-אור במהלך תפקידו היו הקמפיין נגד המרכז למימוש זכויות רפואיות של לבנת פורן (יחד עם משרד דבי תקשורת) והמאבק נגד הצעת החוק להטיל על עורכי דין חובות דיווח על לקוחותיהם לרשות איסור הלבנת הון.

הר-אור אישר את הפרטים ומסר: "אני מודה לראש לשכת עורכי הדין, עו"ד דורון ברזילי על התמיכה ועל האמון, ואני בטוח כי יצליח ביוזמתו להפחתת דמי החבר בלשכה ב-50%. אני מודה גם למנכ"לית היוצאת של הלשכה, עו"ד לינדה שפיר, ליד ימיני שרית מלר ולכל יתר חבריי היקרים בלשכת עורכי הדין. הלשכה הינה גוף מופלא וחשוב מאין כמותו, אני בטוח כי היא תמשיך להיות כזו בעתיד, ותמיד יהיה לה אצלי מקום חם בלב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully