וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לפעמים מתעצבנים אז נותנים סטירה"

29.9.2013 / 12:14

התייצבותו של יעקב אחימאיר לצד קצין אלים שסטר לחיילת עוררה תרעומת בקרב נשים ברדיו הציבורי והביאה לעימות בינו לבין עורכת התכנית פאר-לי שחר

"קול ישראל" כמרקחה: התבטאות שנויה במחלוקת של המגיש הוותיק יעקב אחימאיר, שנעמד לצידו של קצין אלים, מעוררת תרעומת בקרב נשים ברדיו הציבורי והביאה לעימות בינו לבין עורכת התכנית פאר-לי שחר.

בשבוע שעבר שודרה ביומן הבוקר של רשת ב' "הבוקר הזה" כתבה על קצין בקרקל שסטר לחיילת כיוון שבלמה רכב האמר בפתאומיות, ובעקבותיו הוא נשלח למאסר - אך הושב לתפקידו בעוד החיילת הועברה מהמוצב. הכתבה המוקלטת הייתה של הכתבת הצבאית כרמלה מנשה, והיא הוגשה באופן ביקורתי כלפי הצבא.

בעוד הכתבה משודרת, כך נודע לוואלה! ברנז'ה, פנה אחימאיר לצוות ההפקה שנכח באולפן וקבל באוזניהם על כך שהכתבה ארוכה ושהנושא לא מצדיק את אורכה. גורם ב"קול ישראל" סיפר כי אחימאיר אף הוסיף: "אז מה קרה? מה הסיפור? לפעמים מתעצבנים אז נותנים סטירה". הדברים עוררו את זעמה של עורכת התכנית פאר-לי שחר שענתה לו "ואם זו הייתה הבת שלך?". אחימאיר ענה לה בביטול.

הדברים הפכו לשיחת היום במסדרונות "קול ישראל". "מאוד מצער שעיתנאי מציג עמדה כזו, במיוחד בפני נשים", אומר לוואלה! ברנז'ה גורם בתחנת הרדיו. "זה לא לכבודו של חתן פרס ישראל לצודד באיש צבא אלים".

פאר-לי שחר סרבה להגיב ומסרה "אינני מדברת עם עיתונאים". את תגובתו של יעקב אחימאיר לא ניתן היה להשיג, ברשות השידור נמסר כי "מדובר ברכילות זולה שאינה ראויה לתגובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully