וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמנון יוסף ויוסי בר מוחא כבר לא

30.9.2013 / 15:42

איגוד דוברי הרשויות המקומיות החליט לנתק את שיתוף הפעולה עם כנס אילת לעיתונות של אגודת העיתונאים בתל אביב, והוא הודיע היום כי יקיים כנס עצמאי בירושלים

איגוד דוברי הרשויות המקומיות החליט לנתק את שיתוף הפעולה עם כנס אילת לעיתונות של אגודת העיתונאים בתל אביב, והוא מודיע היום כי יקיים כנס עצמאי בירושלים בתחילת חודש ינואר. הכנס יתקיים במלון "קראון פלאזה" וצפויים לקחת בו חלק דוברים ואנשי תקשורת, שרים, חברי כנסת, אנשי אקדמיה וכלכלה, בכירים בצה"ל ובמשטרה.

בראש ועדת התוכן של הכנס יעמוד רועי כ"ץ, סמנכ"ל רדיו תל-אביב ומרצה במרכז הבינתחומי בהרצליה. יו"ר איגוד דוברי הרשויות המקומיות בישראל ודובר עיריית באר-שבע אמנון יוסף מסר בהודעת האיגוד: "בחרנו לקיים כנס חשוב זה בעיר הגדולה, בירת ישראל – ירושלים. מדובר באירוע תקשורתי מהחשובים בישראל המהווה כלי מקצועי חשוב לאלה המשמשים כחוד החנית התקשורתי וההסברתי של הרשויות המקומיות בארץ."

באיגוד הסבירו כי ההחלטה לקיים כנס עצמאי התקבלה בשל הבחירות המוניציפאליות שיתקיימו בסוף אוקטובר, שלושה שבועות לפני כנס אילת - תקופה בה צפויים חילופים בקרב ראשי הערים ובחלק ברשויות ייתכן סיבוב בחירות נוסף. באגודת העיתונאים בתל אביב הדגישו היום כי למרות פרישת האיגוד מכנס אילת עדיין יתקיימו בו פאנלים שיעסקו בעבודת הדוברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully