וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי רשות השידור נלחמים על תדמיתם: שכרו משרד יח”צ

30.9.2013 / 22:20

פרסום ראשון: העובדים שכרו את משרד יחסי הציבור ”סויסה-גרינברג” שילווה אותם במאבק נגד שר התקשורת גלעד ארדן - כך נודע לוואלה! ברנז’ה; הערב הם החלו בפעולות מחאה חריגות

עובדי רשות השידור נערכים לקרב על הבית: לאחרונה שכרו העובדים את משרד יחסי הציבור "סויסה-גרינברג" שבבעלות משותפת של כתב ynet לשעבר חנן גרינברג וכתב מעריב לשעבר מאיר סויסה על מנת ללוות אותם במאבקם נגד שר התקשורת גלעד ארדן - כך נודע לוואלה! ברנז'ה.

רשות השידור מציגה: האנטריקוט על הפלנצ'ה, ועל חשבון משלם האגרה

כזכור, השר ארדן הקים את "ועדת לנדס" לבחינת המתווה לשידור הציבורי, וזו צפויה להגיש למשרד התקשורת את מסקנותיה בסוף השנה הנוכחית. השר התבטא בחודשים האחרונים בחריפות נגד מצבה של הרשות ואף אמר כי על הפרק עומדת גם סגירתה המוחלטת ופתיחתה במתכונת חדשה. את הרפורמה ברשות השידור הקפיא ארדן בעצה אחת עם שר האוצר יאיר לפיד בשל חוסר אמון בכך שהיא עשויה להבריא את השידור הציבורי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"בקרוב השר ארגן ידאג שתשלמו עליו כסף". פלייר שחילקו עובדי רשות השידור הערב לאוהדים במשחק כדורגל/מערכת וואלה!, צילום מסך

עובדי הרשות, כאמור, נלחמים בצעדים כאשר המלחמה היא גם על התודעה הציבורית - זירה בה הם נמצאים בעמדת נחיתות משמעותית הנובעת בין היתר מאיכות תכנים ירודה לצד חריגות שכר בקרב אנשי הרשות, וכן מגביית ההאגרה.

הערב (שני) הם ערכו פעולת מחאה ראשונה, וחילקו לאוהדי כדורגל שיגיעו לצפות במשחק בין הפועל באר שבע לבני יהודה תל אביב פלאייר להסברת מאבקם. "המשחק הזה משודר בחינם, בקרוב השר ארגן ידאג שתשלמו עליו כסף", נכתב בו. העובדים מסרו כי הם "אינם יכולים לשתוק עוד נוכח הרצון של שר התקשורת גלעד ארדן, להפריט את רשות השידור, להעביר אותה לטייקונים, תוך פגיעה בלתי הפיכה בשידור הציבורי, הרס חופש הביטוי והעברת כובד המשקל לגורמים בעלי אינטרסים כלכליים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully