וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיגיטל פירסט

1.10.2013 / 10:57

ליאור קודנר מונה לתפקיד סמנכ”ל הדיגיטל של קבוצת הארץ, תפקיד חדש בקבוצה - כך נודע לוואלה! ברנז’ה. קודנר יהיה אחראי על פיתוח "הנכסים הדיגיטליים" בארץ ובחו”ל

ליאור קודנר מונה לתפקיד סמנכ"ל הדיגיטל של קבוצת הארץ, תפקיד חדש בקבוצה - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. קודנר יהיה אחראי על פיתוח הנכסים הדיגיטליים של הארץ, הארץ באנגלית ודה-מרקר, לרבות פיתוח אתרי אינטרנט ואפליקציות, מוצרים דיגיטליים חדשים, גיוס מנויים, שיווק ופרסום.

במייל ששלח הבוקר מנכ"ל קבוצת הארץ רמי גז לעובדים הוא כתב כי "לליאור ניסיון רב בדיגיטל. בשנתיים האחרונות הוא הוביל את המעבר החדשני והמוצלח לתוכן בתשלום באתרי הארץ, ובמקביל הרחיב את החשיפה לתכנים למאות אלפי קוראים חדשים באתר, באפליקציות וברשתות חברתיות". גז הוסיף כי "המשך ההתרחבות בתחום הדיגיטלי חיוני לקיום הארץ. בשנתיים האחרונות רשמנו הצלחות בתחום זה. אני בטוח שהרחבת תפקידו של ליאור תסייע ליצירת עבודה אינטגרטיבית בין כל יחידות הדיגיטל – מערכת, מסחר, טכנולוגיה, פרויקטים, מנויים, גרפיקה ומדיה – ותוביל אותנו להישגים נוספים".

קודנר, בן 34, החל את דרכו העיתונאית בגלי צה"ל ומילא שורה של תפקידים בכירים בקבוצת הארץ. בין היתר שימש כראש דסק חדשות, עורך מוספים וחלק ב', עורך חדשות החוץ ועורך הרשתות החברתיות. עד כה הוא שימש כראש חטיבת הדיגיטל בקבוצה. הוא בעל תואר ראשון בכלכלה ובמדע המדינה ותואר שני במדע המדינה שניהם מהאוניברסיטה העברית בירושלים ובימים אלה הוא משלים תואר שני במנהל עסקים בתכנית הבינלאומית קלוג-רקנאטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully