וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה בורחת מבשורה

2.10.2013 / 15:05

אישה שחייה עומדים במרכזו של טור מאת טלי חרותי-סובר, עיתונאית בכירה ועורכת ב”דה מרקר”, זועמת: ”פגעה באנשים שלא התכוונו בשום דרך ואופן למצוא את עצמם בעיתון”

אישה שחייה עומדים במרכזו של טור מאת טלי חרותי-סובר, עיתונאית בכירה ועורכת ב"דה מרקר", טוענת ששוחחה עם חרותי-סובר על חייה מבלי שידעה שמדובר בעיתונאית ונדהמה לגלות את הדברים מתנוססים באתר "הארץ". באתר סרבו לבקשתה להסיר מהאוויר את הטקסט, שהתפרסם בבלוג "אישה עובדת" שמתפרסם בזירת הבלוגים של הארץ וגרם לה לדבריה "מבוכה גדולה".

חרותי-סובר והאישה ("המהנדסת", כפי שהיא מוצגת בעילום שם בטור) נפגשו לקראת כניסה לסדנת שתיקה. האישה שיתפה את חרותי-סובר בהלך חייה, עזיבת המקצוע והמגורים לצורך מעבר לדרום עם בעלה. חרותי-סובר קיבלה ככל הנראה השראה מסיפורה של האישה לטור על ויתור קריירה מצד נשים לטובת חיי משפחה. בין היתר היא כתבה כי "שוק העבודה יצחק לה בפנים. היא תישאר בחצי משרה מבאסת אליה הולכים ברגל, ולא ממש צריך להתאפר, תיקח את הילדים אחרי הצהריים לחוגים, וכשבעלה המפרנס ישוב מעבודתו, יוכלו להחליף ביניהם פיסות לא מעניינות של רכילות על השכנים. אולי היא 'תתפתח'. תיקח קורס בישול, או מקרמה, או משהו רוחני. ואולי לא. הגשמה עצמית, החלק העליון של פירמידת מאסלו, כנראה כבר לא תהיה שם. היא ויתרה. יש לה בעל. זה מספיק", כתבה, במילים שהתפרשו אצל האישה כעלבון צורם.

חרותי-סובר: "את החשיפה עשתה הגברת לעצמה"

שמה של האישה לא הוזכר, כאמור, אולם צוין כי היא מהנדסת בת ארבעים מיישוב קטן בדרום ועובדת באוניברסיטה. לוואלה! ברנז'ה היא סיפרה היום כי הדברים גרמו לה מבוכה רבה, וכי היא כועסת מעצם הפרסום והתגובות שנלוו לו. "לפני תחילת הסדנה שוחחנו, שיחה אישית ופרטית לחלוטין, שיחה בה שיתפתי את טלי בפרטים אישיים ביותר עלי", היא מספרת. "בשום שלב בשיחה טלי לא ציינה בפני שהיא עיתונאית או שהיא מתעתדת לצטט את שאמרתי בבלוג שלה. הפוסט שלה מלא באינפורמציה עלי, כך שאנשים שמכירים אותי, גם כאלה שלא יודעים שהשתתפתי בסדנה, זיהו אותי ופנו אלי לספר לי עליו".

"אני חשה מבוכה גדולה. גם מתוכן הדברים המרושעים שנכתבו עלי, וגם מעצם החשיפה", היא מציינת ומוסיפה כי פנתה לאתר "הארץ" בבקשה להסיר את הפוסט או לפרסם התנצלות, אך נענתה בשלילה. "התחושה היא שהגב' חרותי-סובר כותבת מה שבא לה בלי לתת לאנשים אחרים את האופציה ההוגנת להגיב ותוך פגיעה באנשים שלא התכוונו בשום דרך ואופן למצוא את עצמם בעיתון", הוסיפה.

טלי חרותי-סובר מסרה בתגובה: "הפוסט שלי דיבר על תופעה גנרית, וזכה ללא מעט תגובות מנשים שמבינות את הנושא לעומק, והזדהו איתו. את החשיפה עשתה הגברת לעצמה, והיא ממשיכה לעשות זאת בכל מקום ברשת (כנראה שזה נעים). אני מתנצלת אם נפגעה, ומאחלת לה אושר ועושר והרבה הצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully