וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונה, שלום

3.10.2013 / 11:59

בתום עשור: רותם יונה-פאר עוזבת את "פינס גלעדי תקשורת" - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. במשך השנים ערכה יונה-פאר תכניות שונות בהן "ערב טוב עם גיא פינס" ו"המושכים בחוטים"

העורכת הוותיקה רותם יונה-פאר עוזבת את חברת ההפקות של גיא פינס "פינס גלעדי תקשורת" - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. יונה-פאר הצטרפה לחברה לפי עשר שנים ומילאה בה שורה של תפקידים ועריכת תכניות בהפקתה.

ל"פינס גלעדי" הגיעה יונה-פאר בשנת 2003 בתוך תחקירנית והתקדמה במערכת במהירות: שנה לאחר מכן נותנה לתפקיד רכזת המערכת, ואחרי שנה נוספת כבר מונתה לעורכת תכנית הדגל של החברה, "ערב טוב עם גיא פינס". במשך השנים ערכה יונה-פאר תכניות שונות בהפקת החברה בהן תכנית המדיה והתקשורת "המושכים בחוטים" ומגזין התרבות "קצת גבוה". במהלך השנים הייתה גם אחראים על מחלקת הספיישלים הדוקומנטריים וערכה סרטים דוקומנטריים בידוריים שהופקו עבור הזכייניות השונות.

יונה-פאר אישרה את הפרטים ומסרה: "אחרי עשר שנים בהן עברתי במערכת כמעט כל תפקיד אפשרי, הגיע הזמן לצאת לדרך חדשה. זו הייתה תקופה מרתקת עם אנשים שלא אשכח לעולם. זו הזדמנות להודות לגיא פינס ולמיכל מונצז' ולכל מי שהאמינו בי ונתנו לי את ההזדמנות ללמוד, להתקדם ולהפוך למי שאני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully