וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 1: הפרומואים כבר רצים, היו"ר טרם אישר את לוח השידורים

6.10.2013 / 18:08

מבוכה (נוספת) ברשות השידור: ועדת התוכן שהתכנסה היום לא אישרה את לוח שידורי הסתיו של הערוץ הראשון, זאת תוך החלפת מהלומות מילוליות בין היו"ר גילת למנכ"ל בן מנחם

ועדת התוכן של רשות השידור שהתכנסה היום (ראשון) לא אישרה את לוח שידורי הסתיו של הערוץ הראשון. פסילת הלוח שהוצע מהווה מבוכה לרשות, אשר השיקה את הלוח בשבוע שעבר באירוע מיוחד לעיתונאים.

כפי שפורסם בוואלה! ברנז?ה, יו"ר רשות השידור אמיר גילת פנה למנכ"ל הרשות יוני בן מנחם ודרש להקפיא את עליית לוח שידורי הסתיו לאוויר. במכתב פנימי שהעביר גילת, ואשר הגיע לידי וואלה! ברנז'ה, הבהיר יו"ר הרשות כי ועדת התוכן לא אישרה את הלוח ולכן אין להשיק אותו על המסך.

היחסים העכורים בין השנים הגיעו לשיא היום בדיוני הוועדה אשר לא אישרה כאמור את הלוח. בין השניים נערכו חילופי דברים קשים וגילת, כך לפי גורמים שנכחו בוועדה, אמר כי מבחינתו "ניתן להחשיך את המסך", אמירה אותה הגדיר בדיעבד בפני וואלה! ברנז'ה כ"צינית". כפי שמסתמן כרגע בשל הסכסוך יעבור ערוץ 1 לשידורים חוזרים בלבד עד לפתרון הסוגיה.

תגובתו של אמיר גילת טרם התקבלה. מהנהלת רשות השידור נמסר בתגובה: "מנכ"ל רשות השידור מצר על ההתבטאות האומללה של היו"ר על החשכת המסך, ובעיקר על כך שהגיעה לאתר על ידי גורמים אינטרסנטים רודפי פרסום. המנכ"ל יעשה את מירב המאמצים לסכל כל פעולה אשר תפגע בתכני הרשות בעתידה ועתיד עובדיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully