וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביוש, פחטר :(

15.10.2013 / 13:14

בתום 7 שנים: הילה פחטר, מנהלת יחסי הציבור של קשת וערוץ 24, פורשת מתפקידה. טלי גורן: "נדיר למצוא אנשים המשלבים עוצמה, יושרה ומסירות אין קץ"

הילה פחטר, מנהלת יחסי הציבור של קשת וערוץ 24, הודיעה על רצונה לפרוש מתפקידה. פחטר הצטרפה למחלקת יחסי הציבור של הזכיינית לפני 7 שנים, ובשנתיים האחרונות ניהלה את המחלקה. בקשת ציינו היום כי "בשנתיים אלה הייתה שותפה לקבלת החלטות אסטרטגיות בצמתים מרכזיים ועבדה בממשקים ישירים עם מנכ"ל קשת, אבי ניר והנהלת החברה".

במסגרת תפקידה, ניהלה פחטר קמפיינים רבים, ביניהם לתוכניות פופולאריות כ"הכוכב הבא", "כוכב נולד", "האח הגדול", "בית ספר למוסיקה", "ארץ נהדרת", "עובדה", "מאסטר שף" ועוד.

עוד ציינו בזכיינית כי "כחלק מתפקידה הילה הרחיבה את תחום הפעילות לזירות נוספות כמו תערוכת העשור לארץ נהדרת ואירוע ייעודי לבלוגרים בהשקת מאסטר שף.

לפני הגעתה לקשת, עבדה פחטר 3 שנים בריכוז הכתבים של חדשות ערוץ 10 ולפני כן בריכוז הכתבים של "ידיעות אחרונות".

טלי גורן, סמנכ"לית רגולציה ותקשורת בקשת, אמרה היום: "נדיר למצוא אנשים המשלבים עוצמה, יושרה ומסירות אין קץ. הילה היא כזו. רוצה לומר לך תודה רבה. על מקצועיות, עקשנות, דיוק וירידה לפרטים. על שנים של יצירתיות ותשוקה ועל הביטחון והאמונה בדרך, גם ברגעי משבר. שמחה שהיית לצידי, גאה בך ומאחלת לך בהצלחה! ".

הילה פחטר מסרה: "לאחר מחשבות ולבטים רבים, החלטתי לסיים את תפקידי ולצאת לדרך חדשה. קצרה היריעה מלהכיל את כל מה שקשת עבורי, מקום שהיה ועודנו הרבה יותר ממקום עבודה. אני אוהבת את האנשים בקשת אהבה גדולה וגאה במה שאנחנו מייצרים יחד, יום יום, בעבודה קשה. אני חייבת תודה וחיבוק גדול לאבי ניר ורן תלם, שהאמינו בי, תמכו בי וסמכו עליי. תודה ענקית ומיוחדת לטלי גורן, שהייתה עבורי בית ספר לדוברות ויחסי ציבור אך בראש ובראשונה לאנושיות, שאפשרה לי לצמוח ולעוף קדימה, להעז ולא לחשוש ותמיד לדעת שהיא שם כדי לתמוך ולעזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully