וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעריב ויהונתן גפן נפרדים

17.10.2013 / 15:35

בתום 40 שנה של עבודה משותפת, סוכם בין הצדדים כי טורו השבועי הוותיק של יהונתן גפן ימשיך להופיע עד סוף חודש אוקטובר

עכשיו זה רשמי וסופי: מעריב ויהונתן גפן נפרדים. אחרי עליות ומורדות שידע גפן עם העיתון מודיע היום מעריב כי הטור הוותיק של גפן יפסיק להתפרסם בחוף החודש.

גפן כבר הודיע בעבר שהוא עוזב את מעריב, אבל נשאר. כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, הוא פרסם טור פרידה אולם חלק ממנו הושמט כיוון שהובעה בו ביקורת חריפה על עורך העיתון הקודם ניר חפץ. בעקבות כך ובעקבות פיטוריהם של חברי מערכת מוסף "סופשבוע" כחלק מגל הפיטורים בעיתון בשבועות שאחרי עסקת רכישת מעריב – שקל גפן לפרוש.

לאחר פרסום הטור פנה אל גפן המו"ל הנוכחי שלמה בן צבי וביקש להיפגש עמו והשניים דנו בהמשך דרכו גפן בעיתון. גפן התייחס לכך וכתב בטור: "איני יכול לומר כעת בבטחה אם הפרידה שלי זמנית או קבועה". הוא הוסיף: "יהיה זה נכון, לדעתי, בעיתון המשתפץ הזה, בטור הראשון שעדיין איני יודע אם יהיו טורים אחריו, לאחל בכנות לשלמה בן צבי בהצלחה וגם מברוק על האומץ שלו לקנות עיתון גוסס יד שנייה מהמו"ל ומהעורך הקודמים, שאני לא הייתי קונה מהם אפילו קרמבו".

מעיתון מעריב נמסר כי "בהמשך להתחדשות ורענון הכותבים ובעלי הטורים שכתבו במשך שנים רבות בעיתון, סוכם בין הצדדים כי טורו השבועי הוותיק של יהונתן גפן ימשיך להופיע עד סוף חודש אוקטובר. במשך 40 שנה טורו של גפן היה חלק משמעותי ומזוהה עם העיתון. אנו מודים לו על שנים רבות של כתיבה ונפרדים ממנו בהערכה ובחיבה גדולה". תגובת סוכנו של גפן בועז בן ציון טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully