וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלקת האלוהים שלי

23.10.2013 / 16:52

בתחנת הרדיו "קול ברמה" זועמים: ראיון בלעדי עם אחד האנשים שהיו המקורבים ביותר למרן ז"ל - הרב צבי חקק, תומלל במלואו על ידי השבועון החרדי הנפוץ "בקהילה" - והוצג כהישג

בתחנת הרדיו החרדית "קול ברמה" רשמו בשבוע שעבר הישג עיתונאי נאה: ראיון בלעדי בן שעה עם אחד האנשים שהיו המקורבים ביותר לרב עובדיה יוסף - הרב צבי חקק, שסיפר בפרטי פרטים על השהות הארוכה לצדו של מר"ן המנוח. את הראיון ערך מנהל התכניות של התחנה החרדית, אבי מימרן, בתכניתו "המהדורה המרכזית".

לצוות התחנה לא ניתנו ימים רבים לחגוג את ההישג. בסוף השבוע הם נדהמו לפתוח את השבועון החרדי "בקהילה" ולגלות בו כתבה בת שבעה עמודים, שהיא כולה למעשה תמלול של הראיון שהעניק להם הרב חקק. השבועון תאר את הכתבה כאילו הייתה הישג של העיתון: "הרב צבי חקק, שהיה המקורב הגדול ביותר, מספר לראשונה את אשר ראו עיניו ולא זר בקודש פנימה במעונו של מר"ן הגר"ע יוסף זצוק"ל במלאת השבעה להסתלקותו". קרדיט לתחנת הרדיו ניתן באזכור בודד והובלע באמצע גוף הכתבה.

"הקרדיט הלא פרופורציונאלי לשבעת העמודים נבלע בטקסט"

בתחנת הרדיו התמלאו זעם: "הקרדיט הלא פרופורציונאלי לשבעת העמודים עליהם נפרש הראיון, נבלע בטקסט על מנת לצאת ידי חובה, מטעה את הקורא שחושב כי הראיון נערך עם כתב העיתון", אומר גורם בתחנה לוואלה! ברנז'ה. "אנו מכירים ומוקירים את העיתון ואי לכך מצפים כי עורכיו וכתביו יפעלו תחת כללי האתיקה הנדרשים וההולמים כתבה בסדר גודל זה".

במערכת השבועון "בקהילה" אותו עורך אברהם גרינבוים, סרבו היום לבקשת וואלה! ברנז'ה להעבירו לשיחה בנימוק כי הוא עסוק. פנייה בכתב בנושא שהועברה אליהם ובה שאלות על ההחלטה לערוך כך את הראיון ב"קול ברמה" - טרם נענתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully