וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתונאי קול ישראל מחריפים המאבק: הפסיקו את עבודתם למשך שעה

29.10.2013 / 11:05

(עדכון) במכתב שהוציאו ושהגיע לידי וואלה! ברנז’ה, קראו עיתונאי הרדיו להשבית החל מהשעה 12:00 ועד השעה 13:00 את העבודה בכל תחנות ”קול ישראל”, זאת במחאה על הדרתם

(עדכון: 12.47)

מחריף מאבק עובדי הרדיו ב"קול ישראל", והיום הפסיקו העיתונאים בתחנה כליל את עבודתם למשך שעה אחת. במכתב שהוציאו ועדי עיתונאי הרדיו של קול ישראל בירושלים ובתל אביב, אשר הגיע מוקדם יותר הבוקר לידי וואלה! ברנז'ה, קראו העובדים להגיע למה שהם כינו "אסיפות מחאה והסברה של העובדים העיתונאיים בקול ישראל בירושלים ובתל אביב, זאת נגד נסיונות ההנהלה להפריד ולסכסך בין ועדים, מערכות, ועובדים ברדיו".

מיקי מירו: ”המאזינים אוהבים את רשת ב’ למרות הטענות של עיתונאי מתוסכל כזה או אחר”

יו"ר ועד עיתונאי קול ישראל בת"א: אנחנו נקברים מחוץ לגדר

"לפיכך, החל משעה 12:00 ועד השעה 13:00, לאורך שעה, על כל העובדים העיתונאיים, בכל רשתות "קול ישראל", להימנע מכל עבודת שידור, מכל סוג שהוא, לרבות: שידור, קריינות, הגשה, דיווחי כתבים, עריכה, הפקה, נגינה, וסיוע לכל הנ"ל", לשון המכתב.

הרקע למאבק עיתונאי הרדיו הוא טענתם להדרה מצד הנהלת "קול ישראל" והעדפה לשיבוץ מגישי טלוויזיה בתוכניות מובילות. כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, פחות מחצי שנה לאחר שמונתה לתפקיד, הוחלט לפני מספר שבועות ברשות השידור להפסיק את הגשתה של נועה ברק בתכנית "הכל דיבורים" ולהחליפה במגיש "מבט" אמיר איבגי. עם מינויה של ברק לתפקיד קמה תרעומת על ההחלטה למנות דמות מהטלוויזיה להגשה היוקרתית ולא דמות מהרדיו. מחאה דומה, כאמור, קמה כעת גם עם מינויו של איבגי.

טרם התקבלה תגובת רשות השידור לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully