וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילת: ”רשות השידור היא גוף חולה שלא רוצה להבריא - צריך לטפל בו בכפייה”

29.10.2013 / 14:39

יו"ר רשות השידור אמיר גילת פנה לחברי המליאה שפרשו מתפקידם, רמז לכשל ניהולי, וקרא להם לחזור בהם: "לחיזוק הפיקוח יש חשיבות עליונה". בן מנחם: "היו"ר מתנהל כחיה פצועה"

יומיים לאחר ההודעה המפתיעה של חמישה מחברי מליאת רשות השידור על פרישתם, זאת על רקע מה שכינו רק לפני חודשיים במכתב ששלחו לשר התקשורת כ"אובדן אמון מוחלט בהנהלת הרשות וביכולתה לשקם אותה", מגיב היום (שלישי) יו"ר הרשות אמיר גילת להתפתחויות וקורא להם לשוב לתפקידם.

במכתב ששיגר לחברי המליאה, רמז גילת לכשלים הניהוליים של ההנהלה, שלטענתו לא רוצה בהבראת רשות השידור, אלא בהשארת המצב על כנו ועל הצורך בפיקוח הדוק על המנכ"ל יוני בן מנחם.

לדבריו, "הצטערתי לשמוע של על החלטתם של חמשת חברי המליאה להתפטר מתפקידם. כבר אתמול פניתי אליהם בבקשה כי ישקלו פעם נוספת את החלטתם וציינתי שיש להם תפקיד חשוב בהבראת רשות השידור בעבר, בהווה ובעתיד".

"אני סבור, כפי שאמרתי בתום הפגישה עם השר, שבימים אלה חייבת המליאה להיות מלוכדת סביב המטרה המרכזית – הצלת רשות השידור ועלינו, כנושאי משרה, להמשיך ללא חת לפקח באופן הדוק על פעילות ההנהלה. דווקא בעת הזאת, שבה נבחן מחדש עתידה של רשות השידור, לחיזוק הפיקוח יש חשיבות עליונה", הוסיף גילת.

לסיום הוסיף גילת כי "גילינו שרשות השידור היא גוף חולה שלמרבה הצער אינו רוצה להבריא - למרות שכל אחד מאיתנו חברי המליאה רוצה בכך בכל מאודו - ותפקידנו עתה לתת לרשות השידור טיפול בכפיה, בניסיון להצילו ממוות".

בן מנחם: "לא שופט את יו"ר הרשות בצערו"

מנכ"ל רשות השידור, יוני בן מנחם, מסר בתגובה: "מנכ"ל רשות השידור לא שופט את יו"ר הרשות בצערו. מצער ליבו של המנכ"ל, היו"ר מתנהל כחיה פצועה ומנסה לנשוך ללא הבחנה בגלל נושאים אישיים אשר יתגלו ויפורטו בהמשך. חבל שהוא שכח לרגע שעד לפני חודשיים הוא גיבה את המנכ"ל וההנהלה במשך שנים ואף היה זה שעמד בראש ועדת האיתור לבחירתו, דבר אשר לא נעלם מחברי המליאה".

עוד הוסיף בן מנחם כי "היו"ר נתון לביקורת מקצועית נוקבת מצד מנהלי המחלקות והחטיבות ברשות, היו"ר מנסה ליצור ספין ולשכנע את השר הממונה להשאירו בתפקיד במועצה הבאה בכל מחיר ובמסווה של דאגה לשידור הציבורי, אך למעשה דואג לענייניו האישיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully