וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין כמו מילה טובה מהבוס

31.10.2013 / 14:32

נתוני הרייטינג והביקורות הטובות ל"אקס פקטור" הובילו גם את העומד מאחורי הפורמט סיימון קאוול לפרגן לבכירי רשת: "כל הסט-אפ, הפרומואים והתכנית השיווקית היו ללא רבב"

נתוני הרייטינג הגבוהים והביקורות הטובות ל"אקס פקטור" של רשת מרוממים בימים האחרונים את רוחם של בכירי הזכיינית, וכמו על מנת לשמר במשרדים ברחוב הברזל את מצב הרוח הטוב - גם האב הרוחני של התכנית, סיימון קאוול, מוצא לנכון לפרגן.

המפיק ואבי הפורמט שלח הבוקר (חמישי) מייל לכמה בכירים ברשת, והביע שביעות רצון מפתיחת העונה הראשונה של התכנית בישראל. במייל, אשר הגיע לידי וואלה! ברנז'ה, כתבה קאוול: "איזו פתיחה מדהימה לאקס פקטור ישראל! ההצלחה של התכנית עד עתה מיוחסת לעבודה הקשה והמסירות שלכם, ואני לא יכול להיות שמח יותר ממה שאני עבור מה שעשיתם".

קאוול היה מרוצה במיוחד מהאופן שבו קידמה רשת את התכנית. כזכור, הוא עצמו השתתף בפרומו הראשון לתכנית שבו הוצגה בר רפאלי והשופטים. "כל הסט-אפ, הפרומואים והתכנית השיווקית היו ללא רבב", כתב, והציע עזרה: "אם יש משהו שאני יכול לעשות בעתיד כדי לסייע לכם להמשיך את הבאז סביב התכנית - רק תגידו".

"אקס פקטור" הושקה ביום שבת עם נתון רייטינג של 40 אחוזים בקרב משקי בית יהודיים, ובכך זכתה בתואר ההשקה הנצפית ביותר בישראל של תוכניות מוזיקה. הנתון בלט במיוחד על קרע נתון ההשקה של ריאליטי המוזיקה המתחרה בימים אלה "באקס פקטור" - "הכוכב הבא" של קשת, שההושקה בפורמט חדש עם רייטינג של 32.6 אחוזים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully