וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ynet מציג: וואן וואי טיקט

3.11.2013 / 13:37

כתב ההתיישבות של ynet איתמר פליישמן התפטר מהאתר והוא יעבור לסקר את התחום במעריב - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. גם כתב התחבורה הוותיק שחר הזלקורן הודיע על עזיבה

כתב ההתיישבות של ynet איתמר פליישמן התפטר מהאתר והוא יעבור לסקר את התחום במעריב - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. גם כתב התחבורה הוותיק שחר הזלקורן הודיע על עזיבה.

פליישמן שימש ככתב ההתיישבות של ynet מאז תחילת השנה שעברה, ובמעריב הוא יסקר את התחום במקום עמיחי אתאלי שפורש לעולם העסקים. לפני שמונה לכתב ההתיישבות של ynet שימש פליישמן במשך שלוש שנים ככתב בעיתון "ידיעות ירושלים" מרשת ידיעות תקשורת. טרם נודע על זהות מחליפו.

זו לא העזיבה היחידה במחלקת התוכן של ynet: עוד נודע לוואלה! ברנז'ה כי כתב התחבורה והתעופה הוותיק של האתר שחר הזלקורן - התפטר גם הוא. הזלקורן הוא מוותיקי ynet והוא נמנה על צוות האתר מאז 2007. תחום התעופה (והתחבורה הימית) נוסף לאחריותו לפני חצי שנה נוסף על תפקידו ככתב בערוץ הרכב. הוא כתב גם עבור מערכות הכלכלה והחדשות בתחומים נוספים. לפני שהגיע ל-ynet שימש ככתב ועורך בגלובס ובעיתוני קבוצת הארץ.

ב-ynet אישרו את הפרטים. את תגובתו של שחר הזלקורן לא ניתן היה להשיג. איתמר פליישמן מסר: "הכי חשוב זה להישאר בתא כתבי שטחים", וסרב להוסיף מעבר לכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully