וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנר מצלצל פעמים

5.11.2013 / 14:30

עם קבלת ההודעה על הזכייה בפרס מפעל חיים של אגודת העיתונאים בוודאי התעוררה בדן כנר תחושת דז'ה וו - מבדיקת וואלה! ברנז'ה עולה כי היא הוא כבר קיבל ב-2007 פרס זהה

בתחילת השבוע הודיעה אגודת העיתונאים בתל אביב כי בכנס אילת לעיתונות יוענק לשדרן דן כנר הפרס הראשי בתחרות פרסי הרדיו - פרס למפעל חיים. אפשר להניח שעם קבלת ההודעה על הזכייה התעוררה בשדרן הבכיר תחושה דז'ה וו קלה - מבדיקת וואלה! ברנז'ה עולה כי הוא כבר זכה בעבר בפרס הראשי בטקס פרסי הרדיו הראשון, בשנת 2007. כנר ייפגש באולם עם טל ברמן ואביעד קיסוס שיקבלו פרס על התכנית "הבוקר" שהם מגישים, גם הם - זכו בפרס על התכנית בשנת 2007.

כנר קיבל אז את פרס השדרן המצטיין. נימוקי הוועדה להענקת הפרס הראשי לכנר, אז והיום, דומים. גרסת 2013: "דן כנר מלווה בקולו הייחודי ובהיגוי מדויק תכניות טלוויזיה ורדיו, והפך לסמל לאומי". גרסת 2007: "דן כנר משדר בקול ישראל 40 שנה ברהיטות, בלשון צחה ובהגייה מיוחדת". כנר גם ינחה השנה פאנל שיעסוק בתחנות הרדיו האזוריות אל מול גלגלצ.

דלתות מסתובבות באגודה

הפרס הראשי, כאמור, הוא לא הקטגוריה היחידה בתחרות הרדיו שתוענק בפעם השנייה. השנה פרס הרדיו לתוכנית האקטואליה הטובה ביותר יינתן לתכנית "הבוקר" של טל ברמן ואביעד קיסוס ברדיו "אקו 99". באותו הכנס בשנת 2007 גם הם זכו בפרס עבור "הבוקר", אלא אז הייתה התכנית משודרת ברדיו ת"א 102FM.

אז, בשנת 2007, זכה בפרס למפעל חיים מנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 2 לשעבר שלום קיטל. השנה הוא חבר בוועדת הפרס לצד מנהל קול ישראל לשעבר אמנון נדב המשמש כיו"ר ועדת הרדיו, ויו"ר אגודת העיתונאים יוסי בר מוחא. כנס הרדיו התקיים בעבר ככנס עצמאי בחיפה, ובשנת 2009 הוא אוחד לתוך כנס אילת לעיתונות ומאז הוא מתקיים כ"ערב הרדיו". הוא החל את דרכו כיוזמה משותפת של כל תחנות הרדיו בארץ ונערכו בו דיונים על מעמדו של הרדיו בישראל ובכיוונים להתפתחותו.

ממשרד יחסי הציבור "גלאי תקשורת" המייצג את כנס אילת נמסר בתגובה כי "לאגודת העיתונאים ת"א לא היה שום קשר לכנס הרדיו בחיפה בשנת 2007 שאורגן ע"י אמנון שילוני מרשות השידור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully