וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג ל"עובדה": זכתה בפעם השלישית ברצף בתחרות היוצרים הדוקומנטריים

6.11.2013 / 15:43

בטקס שנערך אמש זכתה כתבתם של איתי אנגל ואמיר תיבון, כיום הכתב המדיני של וואלה! חדשות, בפרס הכתבה העיתונאית הטובה ביותר. הפרס הוענק לסרטם "עם המורדים בסוריה"

הישג יוצא דופן לתכנית "עובדה" של קשת בתחרות פורום היוצרים הדוקומנטריים, עם זכייה זו השנה השלישית ברצף. בטקס שנערך אמש (שלישי) זכתה כתבתם של איתי אנגל ואמיר תיבון, כיום הכתב המדיני של וואלה! חדשות, בפרס הכתבה העיתונאית הטובה ביותר.

הפרס הוענק לסרטם של השניים "עם המורדים בסוריה" שתיעד את ניסיונות ההפיכה במדינה.זו כאמור פעם שלישית ברצף שכתבה של אנגל זוכה בפרס. בשנה שעברה הוענק הפרס לכתבה שלו ושל אפרת לכטר על סחר באיברים בישראל, ושנה לפני כן הוענק לו הפרס על כתבה שלו מכיכר תחריר.

עבור אנגל הזכייה אמש בפרס הייתה סגירת מעגל: בשנה שעברה הטקס נערך בדיוק ביום שבו חזר עם תיבון מצילומי הכתבה מסוריה. כאשר יצאו מהמדינה ברגל, דרך הגבול עם טורקיה, הם נעצרו על ידי משמר הגבול הטורקי ועוכבו לחקירה. אחרי שש שעות הם הורשו לקבל חזרה את הטלפונים הניידים, ואז גילה אנגל שכתבתו הקודמת זכתה בפרס. בטקס אתמול אמר אנגל כי הוא ותיבון מקדישים את הפרס לעיתונאי האמריקני ג'יימס פולי שנחטף באותו אזור של סוריה שבו היו, כשבוע לפני הביקור שלהם שם.

זכייה זו מצטרפת לזכייתם השנה של אילנה דיין, גלעד טוקטלי ועמרי אסנהיים בשתי מדליות בפסטיבל ניו יורק היוקרתי לסרטים ולקולנוע. דיין וטוקטלי, על סרטם "כך חוסל בן לאדן", ואסנהיים על סרטו "סלוקי".

פרס נוסף הוענק אתמול לזכיינית קשת: בקטגוריית הסרט התיעודי זכה הסרט "חנדה חנדה 4" של דוד אופק ונטע שושני, על סיפור אהבה של יוצאי משפחות בוכריות המסרבים להתחתן. הסרט, בהפקת "מאי טי וי" ובהשקעת קשת זכה בפסטיבל "דוקאביב" האחרון בקטגוריה שנוצרה במיוחד בשבילו, על "השגת הבלתי אפשרי והפיכתו של סרט דוקומנטרי לקומדיה שהצליחה לגרום לחבר השופטים לצחוק בקול רם שוב ושוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully