וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

60 שניות, זוז

10.11.2013 / 11:47

הפינה המיתולוגית "60 שניות" של גלי צה"ל תרד מהאוויר בעקבות פרישתו לפנסיה מוקדמת של מי שהגיש אותה בעשרות השנים האחרונות - אהוד גרף

הפינה המיתולוגית "60 שניות" של גלי צה"ל תרד מהאוויר בעקבות פרישתו לגמלאות של מי שהגיש אותה בעשרות השנים האחרונות - אהוד גרף. מפקד התחנה ירון דקל החליט לשמור על הפורמט, ואת מקומה של "60 שניות" תתפוס פינה חלופית.

אהוד גרף נמנה על צוות גלי צה"ל במשך יותר מארבעה עשורים, וקולו הוא אחד המזוהים עמה ביותר. השנה הוחלט על רענון שורות הקריינים בגלי צה"ל ורה-ארגון במחלקות התחנה, ובמסגרת הצעדים הוחלט לסגור את המחלקה שבראשה עמה ("מחלקת התעודה והאומר") ולהעבירו מתפקיד קריין החדשות. בעקבות השינויים החליט גרף כי ייצא לפנסיה מוקדמת.

עם פרישתו, כאמור, תרד גם "60 שניות" מהאוויר אחרי שלושים שנה בה היא משודרת. למרות שקריינו אותה גם שדרנים אחרים מדי פעם, קולו של גרף הוא המזוהה עמה ביותר. במקומה הוחלט בגלי צה"ל להשיק פינה בשם "דקה ישראלית" שתעסוק בנושאים שקשורים במדינת ישראל, ומי שנבחרה להגיש אותה זו קריינית התחנה, ענת קורל.

מפקד גלי צה"ל ירון דקל מסר בתגובה: "אני כמובן נמנה עם אוהדיו של אהוד גרף והיה לי אף הכבוד לעבוד עמו בהיותו חייל בתחנה. אני מודה לו על שנים של עשייה רדיופונית ברדיו הציבורי, האיש הוא ביה"ס מהלך לתחומי הרדיו ובראשם בתחום הדוקומנטארי. הפינה החדשה תאפשר למאזיננו להיחשף לנושאים הקשורים לטבורה של המדינה בשלל נושאים, ואני מאמין שהיא תתרום לכולנו להכיר טוב יותר את המדינה והחברה בה אנו חיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully