וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תצאי בחוץ

11.11.2013 / 15:14

הסכסוך בין יו”ר רשות השידור אמיר גילת לבין דוברת הרשות לינדה בר הגיע לשיאים חדשים, כאשר גילת התנה את ישיבת הוועד המנהל על התקציב ביציאתה מהחדר: "לא רוצה אותה כאן"

הסכסוך בין יו"ר רשות השידור אמיר גילת לבין דוברת הרשות לינדה בר הגיע אתמול (ראשון) לשיאים חדשים, כאשר גילת הורה לבר לעזוב את ישיבת הוועד המנהל ולא הסכים לפתוח את הישיבה עד שלא תצא מאולם הישיבות. לוואלה! ברנז'ה נודע כי בר סרבה לעזוב את המקום, מה שהביא לפיצוץ הישיבה.

לפי גורם שנכח במקום אמר גילת לבר כי הוא "לא רוצה אותה כאן" וסרב שהדברים יירשמו בפרוטוקול הדיון. ישיבת הוועד המנהל דנה בתקציב רשות השידור, ובר טענה כי הכרחי לצורך מילוי תפקידה כי תהיה נוכחת בישיבה כיוון שיש התעניינות תקשורתית בנושא. גילת לא הסכים שתישאר במקום.

"הוא אמר לה שהיא לא יכולה להישאר, ושתצא החוצה", מספר גורם שנכח בישיבה. "היא אמרה שעיתונאים שואלים אותה על התקציב וחשוב שהיא תהיה מעורבת ודרשה שירשם בפרוטוקול שהוא מוציא אותה מהישיבה, אבל הוא הורה שזה לא יירשם". בסופו של דבר ולאחר שסרבה לעזוב הותר לה להיות נוכחת בישיבה על התקציב - אולם בדיון מאוחר יותר היא נדרשה שוב לעזוב את האולם אך סרבה ולכן הישיבה ננעלה.

בר עובדת ברשות השידור זה 22 שנים, ומשמשת דוברת הארגון מאז שנת 2007. בינה ובין גילת שוררים יחסים עכורים זה זמן רב -בר וגילת נמצאים בסכסוך מתמשך. לפני מספר חודשים היא פנתה למשרד מבקר המדינה וביקשה להעניק לה צו הגנה מכוונתו של גילת, כך לדבריה, להדיחה מהתפקיד במסגרת שינויים ארגוניים שבמסגרתם יופרטו שירותי הדוברות של הרשות וייצאו למכרז חיצוני של משרד ייעוץ תקשורת פרטי.

בעבר פנתה הדוברת לחברי מליאת רשות השידור במכתב בו טענה כי היו"ר, אמיר גילת, ניתק עמה מגע, חדל להזמין אותה לישיבות ופנה אליה בגסות רוח ובאורח משפיל. היא טענה במכתב כי בפועל גילת החליף אותה בעוזרו האישי הממלא משרת אמון, והחל בעצמו להתראיין ולהוציא הודעות לתקשורת באמצעותו מבלי לתאם או לעדכן אותה בפעילות.

לינדה בר סרבה להגיב. מטעמו של אמיר גילת נמסר: "יו"ר הרשות מנהל את כל הישיבות בצורה מקצועית ותרבותית, ומשלא התאפשר הדבר בישיבה האחרונה הוא נעל אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully