וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמשך איחוד המערכות בקבוצת 'ידיעות': מדורים ב"פנאי פלוס" יאוחדו עם ynet

14.11.2013 / 16:18

פרסום ראשון: בקבוצה מתכננים למתג את מדור הרכילות ב-ynet תחת מגזין הבידור "פנאי פלוס” ולבסס את תוכנו על כתבים של שני הגופים. עוד באתר: תפקיד חדש - "מנהלת מערכת"

ולהלן מבזק מקבוצת "ידיעות אחרונות": מהלכי האיחוד בתוך הקבוצה תופסים תאוצה כאשר על הפרק, בין היתר, איחוד בין מדור הרכילות של "פנאי פלוס" לבין זה של האתר ynet. לפי גורם המעורה בפרטים, בקבוצה מתכננים שהמדור ב-ynet ימותג תחת מגזין הבידור והתוכן שלו יתבסס על כתבים של שני הגופים. יחד עם זאת, הדגיש הגורם, המהלכים נמצאים בשלב ראשוני וטרם סוכמו כל הפרטים.

כזכור, מהלך דומה נעשה עם מדור הספורט כאשר דסק הספורט של העיתון המודפס אוחד עם זה של האתר. לפני חצי שנה, בעת מערכת הבחירות, הוקם דסק בחירות משוף לעיתון ולאתר האינטרנט. איחודים נוספים נעשו גם במסגרת עבודת הצלמים, וכפי שדווח בוואלה! נעשו גם איחודי תקנים במחלקות החדשות. מהלך איחוד המערכות בתוך קבוצת "ידיעות אחרונות" צפוי להיות מושלם בשנת 2015 עם מעבר כל מערכות הקבוצה לבניין אחד בראשון לציון.

שרון שלמון תמונה למנהלת המערכת

ועוד ב-ynet: לוואלה! ברנז'ה נודע כי היום (חמישי) החליטו מנכ"ל האתר אבי בן טל והעורך ערן טיפנברון כי מי שהייתה רכזת הכתבים, שרון שלמון, תמונה ל"מנהלת המערכת" - תפקיד חדש בו תשמש במקביל להיותה סגניתו של ראש מערכת החדשות של האתר אמנון מרנדה.

במסגרת התפקיד תהיה שלמון אחראית על ממשקי העבודה בין המערכת לבין האגף המסחרי. שלמון הצטרפה ל-ynet לפני שלוש שנים כרכזת כתבים. בעבר שימשה כסגנית יועץ התקשורת לשר הביטחון וכראש נציגות דובר צה"ל בפיקוד הצפון.

מ"פנאי פלוס" ומאתר ynet לא נמסרו תגובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully