וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה ראשונה: כך ייראה אתר "טיים אאוט" החדש

19.11.2013 / 16:57

האתר, אשר בקבוצת סיגלר נערכים מזה חודשים להשקתו, יעלה בהדרגה לאוויר בדצמבר ויחליף את המהדורה האלקטרונית שתשולב בו, הכל במטרה אחת: להתחרות ב"עכבר העיר". כל הפרטים

פתחו יומנים: אתר המגזין התל אביבי "טיים אאוט" יושק באופן רשמי בתחילת דצמבר - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. האתר, אשר בימים הקרובים יעלה בהדרגה לאוויר ב"השקה שקטה", יחליף את המהדורה האלקטרונית של המגזין שתשולב בו. על עיצוב ופיתוח אתר "טיים אאוט" אחראים ניב פרחי ועידית פרנקל מסטודיו RSVP.

האתר יתבסס על תכני המגזין המודפס אשר יעודכנו בו לקראת סופי השבוע לצד תכנים מקוריים. בנוסף, ישולבו בו תכנים ממדריכי הערים בחו"ל המתפרסמים בהוצאת סיגלר, וכל תכנים ממגזין "גליליאו" אשר נרכש על ידו לאחרונה. מבחינת שיתופי פעולה מסחריים, יקיים האתר שת"פ עם חברת הקופונים "באליגם" שהשיקה בשנה החולפת חנות סחר מקוון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יחדש את הקרב על הקוראים מול "עכבר העיר", הפעם בזירה הדיגיטלית. אתר טיים אאוט תל אביב, הצצה ראשונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קהל היעד: גולשי "עכבר העיר"

לקראת עליית האתר לאוויר נערכו בקבוצת "טיים אאוט" כמה שינויים פרסונליים. ניב הדס, ששימש כעורך משנה במגזין המודפס, הופקד על עריכת האתר. איתי ולדמן ימשך בתפקידו כעורך הראשי של "טיים אאוט" שיכלול כעת לבד מהמגזין גם את האתר, כאשר סגניו ועורכי המשנה הם אלכס פולונסקי ועדי עוז. מו"ל טיים אאוט יובל סיגלר הוא העורך הראשי של הוצאת הקבוצה.

גורם המעורה בפרטים סיפר לוואלה! ברנז'ה כי מערכת "טיים אאוט" גדלה בחודשים האחרונים לקראת עליית האתר לאוויר, וכי חברי המערכת כותבים ועורכים במקביל הן עבור המגזין המודפס והן עבור האתר. טרם נודע אם ההשקה תשפיע על האתר "allmag" אשר רכש לאחרונה סיגלר מקבוצת "מוטו תקשורת" שפשטה רגל, והאם תהיה סינרגיה בין השניים.

השקת אתר "טיים אאוט" תחדש את הקרב על הקוראים מול "עכבר העיר", הפעם בזירה הדיגיטלית. המתחרה המודפס המקומי נסגר לפני כחצי שנה והעתיק את פעילותו המלאה לאינטרנט תוך שינויים מערכתיים. לפי נתוני הוועדה למדרוג אתר "עכבר העיר אונליין" מדורג במקום ה-16 מבין אתרי האינטרנט בישראל עם כ-445,000 גולשים בחודש.

תגובת "טיים אאוט" לדברים טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully