וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עין צוחקת, עין זורקת: המשחק הכפול של קשת

דביר בר

20.11.2013 / 17:14

כך עובדת השיטה: רגע אחד קשת הגדולה זועקת את זעקתו של האיש ומגינה עליו בחירוף נפש - ואז היא זורקת אותו מכל המדרגות, לא לפני שהופכת אותו לבדיחה ב"ארץ נהדרת". דעה

אם גם אתם הזעתם על הכסא באי נוחות כשפרצופו של אייל גולן נמרח לכם על המסך ב?הכוכב הבא?, אתם לא לבד. ליתר דיוק, אתם בדיוק כמו כולם, לא היה אחד שלא הרגיש שהמעמד הזה לא רק שלא נוח, אלא הזכיר את מסיבת העיתונאים ההזויה של משה קצב שנכפתה על המסך של כולנו ושודרה בשידור חי מבית הנשיא.

להבדיל אלפי הבדלות, הן באישום והן בעובדה שהראשון בגדר נחקר והשני בגדר מורשע, ההטרדה שלנו כצופים, זהה. גם במסדרונות קשת, יש מי שאומר היום שנוכחותו של גולן באולפן נכפתה עליהם למעשה משפטית מאחר ונכון למועד השידור, גולן אפילו לא הוזמן לחקירה, כאילו מישהו במשטרה המתין לימי השידור של רשת.

מזק ועד מרגול - המשחק הכפול

זו אינה הפעם הראשונה שקשת משחקת את התמימה כשמשהו מסריח מתפוצץ לה על המסך. המעניין הוא שהיא עושה זאת רק כשזה מסתדר לה עם האג?נדה. פעם היא מיתממת ואומרת שלא ידעה דבר על כדורים פסיכיאטרים שנתן הפסיכיאטר אילן רבינוביץ? למתמודדים ב"אח הגדול" (פרשה אשר כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, נסגרה כזכור בפיצוי ענק של חברת ההפקה של התכנית ושל הדוקטור בפברואר השנה), פעם היא משעה את יורם זק (אפריל 2011) לאחר שנשמע בטעות שזק אומר לדנה רון כי היה משחק לה עם הבולבול בין השדיים, אמירה שאילצה את קשת המסכנה להדיח את זק ואז ברוב תמימותה גם לאפשר לאיש להחזיר את עצמו לאותו תפקיד בדיוק כמה חודשים מתוך שהיא מפזרת לכל עבר שהיא כמובן הסיקה מסקנות והפיקה לקחים.

וכמובן, איך אפשר בלי פרשת מרגול שהורשעה בסחיטה באיומים. גם אז, ולאחר שטענה הזכיינית כי לא ידוע לה דבר על מעשיה של מרגול, בחרה באופן תמוה, להשיב את מרגול לתפקיד הנחייה לצד אלון גל לאחר ריצוי עונשה בתכנית חדשה באותו הערוץ ממש.

אותה קשת, שבימים כתיקונם בוכה על התאכזרות הרגולציה כלפיה ועל כמה שהיא קשת הגדולה, בכלל מפסידה כסף (שמישהו יביא לכולנו ממחטה), בוחרת פעם אחר פעם לנקוט בפתרונות מעליבי אינטיליגנציה, רק כדי לא לפגוע במותג החזק - ששמו קשת, למקרה ששכחתם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגע מגנה, רגע זורקת. אייל גולן בעמוד הפייסבוק של "ארץ נהדרת"/מערכת וואלה!, צילום מסך

דופקת וזורקת

אלא שהפעם היא הצליחה להתעלות גם על עצמה. קשת הגדולה, על דעת מקבלי ההחלטות, חטאה כמה פעמים. בפעם הראשונה, בכך שאפשרה לגולן להשתתף בשתי התכניות שצולמו השבוע למרות העננה הכבדה מעל ראשו ופעם שניה, שאנשי "ארץ נהדרת" העלו בעמוד של קשת את התמונה שצוחקת על חשיפת שמו של גולן. רגע אחד קשת הגדולה זועקת את זעקתו של האיש ומגינה עליו בחירוף נפש בדמות הכתובית המביכה ביותר שנראתה במחוזותינו, בפעם שניה בכך שהיא צוחקת על האיש, דופקת וזורקת כמו שוודאי קוראים לזה במקומות מסוימים.

והנה כעת, מלחמת גרסאות חדשה. אייל גולן השעה עצמו מהתכנית בעוד למישהו בקשת דחוף לומר שהם אלו שהשעו את גולן הן מ"הכוכב הבא" והן מ?אייל גולן קורא לך?. מה שנקרא, עלובים בריבוע. אם היה לכם כל כך דחוף להשעות את גולן עד תום הבירור בעניינו, הייתם צריכים לעשות את זה כבר ביום ראשון בבוקר. במקום זאת בחרתם לנצל עד תום את הרייטינג הגלום בבאז שיצר הנושא.

אם לשפוט על פי איך שקשת התנהגה בפרשיות קודמות, אל תתפלאו אם זה רק עניין של זמן עד שתראו את גולן חוזר לפריים טיים של ערוץ 2 בדילוג קליל.

* דביר בר, לשעבר דובר "ענני תקשורת", הוא בעליה של חברת הסושיאל מדיה Double spread

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully