וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את אייל וולקוביץ'

24.11.2013 / 11:01

שדרן ברדיו לב המדינה 91 FM (צילום: נמרוד סונדרס)

גיל: 26.

מה בעצם אני עושה? מזה כשנתיים מחפש ומשדר מוסיקה ישראלית חדשה, כדי לחשוף אותה לראשונה או לפחות בין הראשונים בתוכנית. היתרון הגדול של "חם בשטח" בעיני היא שזה תחליף עדכני למצעדים המיושנים של פעם ושם אנחנו בעצם מסכמים את המוסיקה המובילה באותו השבוע גם על פי היוטיוב, הפייסבוק ואפילו המועדונים.

בנוסף, מגיש בטלוויזיה מזה כ-4 שנים את פינת הגאדג'טים בתוכנית "המהדורה" של הערוץ הראשון.

השכלה: לימודי קופירייטינג ב"בצפר" של איגוד חברות הפרסום וכיום שנה שניה בלימודי משפטים בקריה האקדמית אונו.

תפקידים קודמים: התחלתי כמגיש תוכנית בידור בגיל 16 ברדיו האינטרנט של משרד הפרסום "ציבלין", WFM ז"ל. בהמשך הייתי הקריין של קניון בת ים (ההוא מ-"עכשיו בקומה התחתונה!") אבל למעשה התחנה הרצינית הראשונה ששידרתי בה הייתה דווקא ברדיו קול חי, רדיו איזורי לציבור הדתי, שם הפקתי והגשתי תוכניות ומהדורות חדשות.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: זה התחיל ביניב מורוזובסקי, שם קיבלתי את הצ'אנס הראשון לשדר בגלי צה"ל בגיל 17 בתוכנית "לא רוצים לישון" וממשיך בדוד בן בסט, המנכ"ל הנוכחי של רדיו לב המדינה שנתן לי הזדמנות להגיש בדיוק את התוכנית שאני אוהב.

איפה אתה בעוד 5 שנים? מקווה שרדיו עדיין יהיה חלק בלתי נפרד מחיי, על אף שתחום המשפט מושך אותי לא פחות ואחרי התואר מקווה שאצליח לשלב ביניהם. הייתי מאוד שמח להעביר תוכנית דומה למה שאני עושה גם בטלוויזיה, שזו מדיה לא פחות מעניינת בעיניי ותוכניות מוסיקה אמיתיות מאוד חסרות לי על המסך.

מה אוכל לצהריים: משתדל לגוון ולהפחית ככל הניתן בבשר, ללא הצלחה מיוחדת בינתיים.

פרגן למתחרים: אני אוהב להאזין לרדיו ברכב בקביעות וכל פעם ליפול על תחנה אחרת. אבל בימי חמישי יש תוכנית שאני לא מפספס ואני ממליץ לכולם לנסות את שרון טייכר וערן זרחוביץ' בגלי צה"ל, בכל חמישי ב-14:00 עם "חותרים למגע". הם מביאים תוכנית בידור סטייל ארץ נהדרת, (ערן זרחוביץ' אחד הכותבים שם) עם דמויות ומערכונים שכבר אי אפשר למצוא ברדיו היום. אין עוד מי שמצליח להצחיק אותי כמוהם. הכתיבה, ההגשה והעובדה שהם עושים מה שבא להם ברדיו מעוררת בעיני הערצה.

אייל וולקוביץ'. נמרוד סונדרס
אייל וולקוביץ'/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully