וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים פיתוח

24.11.2013 / 11:45

כנס ראשי תעשיית הטלוויזיה והיוצרים במסגרת אירועי האמי הבינלאומי ייערך לראשונה בישראל; דורי מדיה תארח - כך מודיעה היום החברה

דורי מדיה תארח את ראשי תעשיית הטלוויזיה והיוצרים במסגרת האירוע של טקס האמי הבינלאומי, כך מודיעה היום החברה. מדובר בכנס אקסקלוסיבי הנערך על ידי ה-International Academy of Television Arts & Sciences במדינות שונות בעולם. ביוני 2014 כאמור, תביא דורי מדיה לראשונה את הכנס לישראל.

נדב פלטי, נשיא ומנכ"ל דורי מדיה נבחר ב-2011 לכהן כיו"ר טקס הגאלה של הטקס והיה לאיש התקשורת הישראלי היחיד שכיהן בתפקיד.

במסגרת האירוע צפויים להגיע לארץ כ-100 אנשי טלוויזיה בכירים מכל התחומים: מנהלים, מפיקים, במאים, יוצרים ובעלי אולפנים אשר ייפגשו עם בכירי ענפי התקשורת, הפרסום והקולנוע בישראל. במסגרת האירוע ייערך ערב גאלה מיוחד במלון וולדורף אסטוריה בירושלים.

נדב פלטי אמר היום: " אנו גאים על הבחירה בדורי מדיה לארח את האירוע המכובד. מדובר בהישג גדול ובהבעת אמון של ה- International Academy בתעשיית הטלוויזיה הישראלית. ה-Academy הוא אירגון בעל חשיבות רבה לכל מי שעוסק בתוכן טלוויזיוני ומטרתו העליונה היא לקדם את העשייה הטלוויזיונית ברחבי עולם. עצם הבחירה לבוא לישראל מעידה כי גם בעולם רואים את התעשייה הפורחת בארץ ומודעים למעמדה העולה של ישראל כיצרנית תוכן טלויזיוני בינלאומי משובח".

ברוס ל. פייזנר, מנכ"ל ונשיא ה-International Academy of Television Arts & Sciences אמר היום: "ברצוני להודות לשותפינו הוותיקים בדורי מדיה בראשות נדב פלטי על אירוח ה-Academy Day בירושלים. אני משוכנע כי האירוע יאפשר למשתתפיו הזדמנות נדירה לבחון מקרוב את ההתפתחויות האחרונות בתחומי המדיה, הטכנולוגיה והתרבות באזור".

בשנת 2000 זכה בטקס האמי הבינלאומי הסרט "קאפו" של דני פארן בקטגוריית סרט תעודה ובשנת 2009 זכתה בטקס הסדרה "רמזור" בקטגוריית הסדרה קומית.

דורי מדיה עצמה הייתה מועמדת פעמיים לפרסים בקטגוריית הטלנובלה הטובה ביותר עבור הסדרות "דייט בליינד" בשנת 2010 ו"לה לולה" ב-2008.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully