וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רני רהב נגד "סופהשבוע": "במקום להצדיע, מוצא כל דרך אפשרית לגדף"

25.11.2013 / 15:22

היח"צן ומשתתף "הכוכב הבא" פנה אל עורכי העיתון במכתב אשר הגיע לידי וואלה! ברנז'ה, וגינה את מבקר הטלויזיה דורון ברוש: "לגבי הסנטר והלשון שלי - עובדה שעם ישראל התאהב"

רני רהב מנהל בשבועות האחרונים מסע תקשורתי למזעור הנזקים הפרסונליים שעושה לו החשיפה בפריים טיים. בין היתר פרסם טורים אישיים ב"הארץ" וב"העין השביעית" שבהם הגיב לביקורת שנמתחה עליו, והוא מקפיד לענות בבוטות לכל המלעיזים היומיומיים בטוויטר. אולם אתמול (ראשון) הוא לקח את הביטוי "לא נשאר חייב" צעד אחד נוסף ושלח לכל הכותבים והעורכים של עיתון "סופהשבוע" ובהם מו"ל העיתון אלי עזור מכתב פתוח אשר הגיע לידי וואלה! ברנז'ה, בו כתב לקולגה שלהם, מבקר הטלוויזיה דורון ברוש, גינוי חריף.

אבי ניר מציג: הלך האקס פקטור?

רהב טוען כי ברוש כותב באופן מגמתי נגד "הכוכב הבא", וטוען שהוא פועל ממניעים אישיים. "האובססיה שלך, כבר כמה שבועות, כנגד 'הכוכב הבא' היא בלתי מובנת, כתב לו. "או שיש לך משהו אישי נגד קשת, וזו כבר בעיה שלך ולא שלי, או שיש לך בעיה אחרת, שאין לי מושג מהי, אך ככל הנראה קיווית שכתיבת הטור ופיזור רפש יהוו את התרפיה המתאימה עבורה". רהב צרף למכתבו נתוני רייטינג שמראים כי "הכוכב הבא" נאלצת להתמודד עם תחרות עזה מצד ערוץ 10 ("תחרות ענק מצד אמנון לוי ומצד ענק הענקים רפי גינת", במילותיו) בעוד "אקס פקטור" משודרת ללא תחרות משמעותית.

"איש בסנטרו ובמעמדו יחיה"

עוד כותב רהב כי כיוון שהפורמט של "הכוכב הבא" נמכר לחו"ל, ברוש צריך "להצדיע ליוצריו" אולם במקום זה הוא "מוצא כל דרך אפשרית לגדף אותו". ברוש כתב בגיליון האחרון ביקורת חיובית על התכנית המתחרה "אקס פקטור", שזוכה הן לנתוני רייטינג טובים יותר מ"הכוכב הבא" והן לביקורות טובות יותר ממבקרי הטלוויזיה. ברוש העניק בטורו האחרון ציון לשבח ל"אקס פקטור" וכתב כי השופטים שלה "אוכלים בלי מלח כל רני רהב או ריטה, שימו לי את רני רהב עם הסנטר השמוט בהתחסדות הנצח שלו, והילדים שלי טסים לחדר השני".

רני רהב עונה: "לגבי הסנטר שלי, הלשון שלי וכל חלק אחר שמפריע לך בי - עובדה היא שעם ישראל התאהב, מכל הלב, כך שאיש בסנטרו ובמעמדו יחיה". לסיום, מאחל רהב לברוש איחול מרומז בפיטורים. "אני מקווה שבסקר הקרוב יגלו שעיתון סוףהשבוע (הטעות במקור, ד.א) הוא הצלחה מטאורית, אבל כשינסו לדלות כמה קוראים את הטור שלך, עורכי העיתון והמו"ל יבינו שלא כצעקתה, ועם כל רצונך להיות בוטה, גס רוח, לייצר פרובוקציות באמצעות שימוש בשמי ובחלקי גופי, לבעוט ולהתפרסם - הציבור והעט אינם סובלים זאת ואינם מעריכים עיתונאים שכמותך".

דורון ברוש בחר שלא להגיב, וכך גם מערכת "סופשהשבוע". יחד עם זאת, גורם במערכת אמר לוואלה! ברנז'ה כי בעיתון שוקלים לפרסם בגיליון הקרוב את מכתבו המלא של רהב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully