וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי עם בשר

28.11.2013 / 15:36

ח"כ אלי ישי טוען: הכותרת של התחקיר הראשון בתוכנית של מיקי חיימוביץ' העוסק ב"פלישה החרדית" היא אנטי חרדית ומקוממת. בינתיים שינתה רשת את הפרומו

חבר הכנסת אלי ישי יוצא בחריפות נגד מיקי חיימוביץ' ותכנית התחקירים החדשה שלה "המערכת" בזכיינית ערוץ 2 רשת, זאת לאחר שצפה בפורומאים לתכנית הראשונה שתעסוק בנושא הדיור של הציבור החרדי בערים חילוניות בישראל - תחקיר המכונה "הפלישה החרדית". חבר הכנסת ישי טוען כי הכותרת של התחקיר היא מסיתה ואנטישמית, והוא הודיע בכוונתו לפנות בנושא לרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו. נכון לכעת משודר פרומו שונה מזה המקורי שעלה לאוויר.

"זו כותרת עם גוון אנטישמי אנטי חרדית ומקוממת, מעניין מה היו התגובות אם הפרומו היה 'הפלישה הערבית להרצליה' - מדובר בהסתה!", כתב הבוקר בהודעה שפרסם. "כאילו החרדים הם קבוצה לא מקובלת, קבוצה מסומנת, "מוקצה" שלילית, שעדיף לה להישאר מתחת לרדאר ושחס וחלילה לא תתפרס ותגדל". ישי הוסיף כי מדובר בפרומו "מחרחר ריב ושנאה" וכי יפעל להסרתו מהאוויר.

מיקי חיימוביץ' אמרה כי ביקשה מהזכיינית להוריד את הפרומו מהאוויר. "הפרומו הנ"ל ירד מהאוויר לבקשתי, הוא אינו תואם את תוכן התוכנית שנשדר ובהחלט אינו מתאים לי ולנו, לצערי לא ראינו אותו לפני שידורו", מסרה בתגובה לאתר החרדי "כיכר השבת". "הסרט דווקא עושה מאמץ להביא את נקודת המבט החרדית בכל מה שקשור למצוקת הדיור ומסביר שהחרדים אינם 'אשמים' במצב שמתפתח במקומות שונים בארץ, ואני מקווה ששידורו רק יקרב ולא ירחיק".

מרשת נמסר בתגובה: "התחקיר שיפתח את התוכנית המערכת בהובלת מיקי חיימוביץ הוא תחקיר חשוב בנושא שנוגע לכל אחד המתגורר במדינת ישראל. בעקבות מספר פניות שהגיעו אלינו מציבור אשר נפגע מדרך הצגת הנושא בפרומו, החלטנו לעשות בו שינויים קלים ואנו מזמינים את כולכם לצפות בחמישי הבא בתחקיר פתיחת העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully