וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתמול היה הרגע

28.11.2013 / 17:07

חוסר שביעות רצון ברשות השידור מסיקור מותו של אריק איינשטיין. היו"ר אמיר גילת: "מרגע פטירתו שודרו בערוצים האחרים קטעי וידאו מארכיון הרשות ודווקא בערוץ הראשון לא"

יממה לאחר שנטמן אריק איינשטיין, וברשות השידור כבר מתחילים בבדק בית: לוואלה! ברנז'ה נודע כי ברשות השידור יבדקו מדוע לא שודרו בערב יצירות של איינשטיין שזכויות השידור עליהן שייכות לרשות. כמו כן יבדקו האם קטעים ששודרו בערוץ 2 ובערוץ 10 מהווים הפרה של זכויות השידור של הרשות.

יו"ר רשות השידור אמיר גילת פנה למנכ"ל יוני בן מנחם ודרש לבדוק את הליך הסיקור של מותו של איינשטיין ולהפיק ממנו לקחים, זאת לאור עלייה מאוחרת של ערוץ 1 לאוויר לצורך שידור ההלוויה. כמו כן, דרש גילת הסברים על ההחלטה לשדר בערב פרק בסדרה "סוף עונת התפוזים" במקום קטעים מהרפרטואר של איינשטיין.

"צרם לאורך הערב לראות את אופן הסיקור של האירועים בערוץ הראשון במיוחד כאשר בארכיון רשות השידור נמצאות הקלאסיקות של יצירותיו של הזמר", כתב גילת במכתב שהגיע לידי וואלה! ברנז'ה. "האבסורד בלט פי כמה כאשר מרגע פטירתו ועד למחרת בבוקר שודרו בערוצים האחרים קטעי וידאו מארכיון רשות השידור ודווקא בערוץ הראשון לא שודרו חומרים אלה".

הוא הוסיף, בנוגע לקטעים ששודרו בערוצים 2 ו-10, כי "חלקם מיוטיוב וחלקם אולי 'גנובים' - יש לבחון סוגיה זו של זכויות שידור".

תגובת רשות השידור לדברים טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully