וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: אלון ימין ישמש כעורך הראשי של ערוץ 24

9.12.2013 / 15:26

ימין, אשר שימש כעורך משנה בתכנית ”האח הגדול” ובעבר היה אחראי על ניהול תכניות ערוץ 24 - חוזר לערוץ, הפעם כעורכו הראשי. הוא יעבוד תחת אורי דיקשטיין אשר מונה למנכ"ל

אלון ימין ישמש כעורך הראשי של ערוץ 24 - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. הוא יעבוד תחת המפיק אורי דיקשטיין אשר מונה למנכ"ל הערוץ. עבור ימין מדובר בחזרה לערוץ 24, לאחר ששימש כעורך המשנה שלו במשך שנתיים. הוא יחליף בתפקיד את אייל אופנהיים אשר הודיע לפני מספר שבועות על עזיבתו בתום שנה בלבד בתפקיד.

ימין שימש כעורך משנה בתכנית "האח הגדול", ובעבר היה אחראי על ניהול תכניות ערוץ 24 בהן "אייל גולן קורא לך", "פסקול העשור" ו"התבוריס" וכן היה העורך הראשי של האולפנים השקופים מראשית דרכם. הוא בעל רקע מוזיקלי רחב, ושימש במשך כעשר שנים כעורך מוזיקלי בגלגלצ. תוך כדי עבודתו בתחנה הצבאית הוא גם היה עורך בערוץ הבידור של HOT ושימש תסריטאי בסדרה "השיר שלנו". בין לבין עבד גם במחלקת הפיתוח של "קופרמן הפקות".

דיקשטיין נחשב למפיק ותיק והוא הבעלים ומנכ"ל חברת "לוטוס הפקות" המפתחת ומפיצה פורמטים לחו"ל. בעבר הקים את חברת "שמיים" של "ענני תקשורת" ושימש כמפיק הראשי שלה במשך כעשור.

תגובתו של אלון ימין ותגובת קשת, המחזיקה בערוץ 24, טרם התקבלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully