וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי גל מונה לתפקיד סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי ב-yes

10.12.2013 / 18:05

בתום ארבע שנים תפרוש גלי ניר, סמנכ"לית שיווק ופיתוח עסקי ב-yes. יחליף אותה אורי גל שמילא את מקומה בחודשים האחרונים

סמנכ"לית שיווק ופיתוח עסקי ב-yes גלי ניר תסיים את תפקידה לאחר ארבע שנים, ותעבור לתפקיד ניהולי אחר - כך מודיעה הערב החברה. אורי גל, שמילא את מקומה בחודשים האחרונים, קיבל מינוי קבע לתפקיד.

אורי גל (41) הצטרף ל-yes בשנת 2010 ובשלוש השנים האחרונות שימש כמנהל מחלקת לקוחות ומבצעים בחברה. טרם הצטרפותו ל-yes הוא כיהן כמנהל אגף מחקר ואסטרטגיה בחברת פרטנר, וכיועץ בכיר בחברת הייעוץ האסטרטגי שלדור.

גלי ניר מסרה בהודעה החברה: "היו אלו ארבע שנים מרתקות ומלאות בעשייה. פעם אחר פעם הוכחנו שניתן להעלות את הערך עבור הצרכן הישראלי ובכך לבסס את מובילות yes עד לשיא של 600 אלף מנויים. אני מודה לכל שותפיי לדרך. היתה זו זכות גדולה להיות חלק מצוות מנצח שעושה את הטלוויזיה הטובה בישראל".

רון אילון מנכ"ל yes: "גלי ניר הניעה מהלכים משמעותיים ביותר בחברה במהלך כהונתה, והובילה אותה להישגים מרשימים ביותר שכללו השקות טכנולוגיות מורכבות, קמפיינים מובילים ועלייה משמעותית בנתחי השוק של החברה. אני מודה לה על הובלת הישגים אלה ומאחל לה הצלחה רבה בהמשך הדרך. אני מאמין כי מינויו של אורי גל, שמביא איתו מקצוענות, ניסיון נרחב, והיכרות מעמיקה של שוק התקשורת, ימשיך את מובילותה של yes, ויאפשר לה לצלוח את האתגרים הרבים הצפויים לנו בשנים הקרובות בשוק התקשורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully