וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב צור ושלום קיטל בצוות לבחינת תפקוד רשות השידור בסיקור הסופה

16.12.2013 / 10:51

ועדת התוכן של רשות השידור אשרה את בקשתו של היו"ר אמיר גילת להקים צוות בדיקה לכשלי סיקור הסופה. מסביב לאח: יואב צור, דדי מרקוביץ, וופא זועבי פאהום ושלום קיטל

ועדת התוכן של רשות השידור אישרה את הצעת יו"ר הרשות ד"ר אמיר גילת להקים צוות לבדיקת הכשלים של הערוץ הראשון בסיקור הסופה בסוף השבוע האחרון. בראש הצוות תעמוד חברת מליאת רשות השידור עו"ד וופא זועבי פאהום ויהיו חברים בו עורך "מעריב" לשעבר יואב צור והאומבודסמן של רשות השידור דדי מרקוביץ. את עבודת הוועדה ילווה מנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 2 לשעבר שלום קיטל.

יו" ררשות השידור העלה את ההצעה להקים צוות ביקה בעקבות הסיקור הלוקה בחסר של הרשות את אירועי הסופה בסוף השבוע. גילת כינה הת התנהלות הערוץ הראשון "יום הכיפורים של הרשות", זאת עקב עלייה מאוחרת לשידור, הרבה אחרי הערוצים המסחריים, ושיבוצי לוח משדרים תמוהים כמו ההחלטה לשדר תכנית אירוח בשידור חוזר או סרט קולנוע - במקום דיווחים חדשותיים.

בהנהלת רשות השידור דחו בתוקף את טענותיו של גילת ותקפו אותו באופן אישי. "בעוד שגילת ככל הנראה ישב מול תנור וטלוויזיה והגיע למסקנותיו המופרכות המשוללות כל יסוד והרחוקות מלהבין בתוכן חדשות והפעלת מערכות טלויזיה והפקה", מסרו בהנהלה אתמול. "ניסיונותיו של גילת לעורר מהומות ולעבור מצד לצד לפי צו הנוחות ולנסות להציל את הקדנציה הכושלת שלו מעוררים גיחוך במצב הטוב ושאט נפש במצב הרע".

גילת ענה הבוקר לדברים. "אחריותי כיושב ראש הרשות היא לבדוק את התנהלות הנהלת הרשות לקראת הסופה ובמהלכה, ולהפיק לקחים", הוא מסביר. "אין סיבה בעולם שהמסך בשלושת ימי הסופה נראה כפי שנראה ויעידו על כך התגובות הרבות שקיבלתי מתוך הרשות ומחוצה לה על כך. מטרת הבדיקה הבלתי תלויה והמהירה היא להבין מה היה ולמה היה, וחבל שיש מי שהופך את הנושא החשוב לכלי ניגוח אישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully