וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביסמוט מגיב לגלובס: "קוצרים את שמו הטוב של עיתונאי"

18.12.2013 / 10:43

טוען שבגלובס לא פרסמו את תגובתו לפרסום על ההצעה שקיבל מנתניהו, למרות שהעביר להם אותה. עמוס רגב על הפולו-אפ בידיעות: "זה כי נוני מוזס כנראה מאבד את השליטה"

עורך חדשות החוץ של "ישראל היום" בועז ביסמוט טוען הבוקר (רביעי) כי בעיתון ובאתר "גלובס" לא פרסמו את התגובה שהעביר להם לכתבה על אודותיו שפורסמה השבוע, וחשפה שקיבל הצעה מלשכת ראש הממשלה לשמש כפרוייקטור לענייני מסתננים מאפריקה בדרך עוקפת מכרז ולצד הטבות ובונוסים חריגים. ביסמוט פרסם את הדברים הבוקר בעיתונו, זאת לאחר שהפרסום בגלובס זכה לפולו-אפ ב"ידיעות אחרונות" - עמו נמצא "ישראל היום" בסכסוך מתוקשר.

"כאשר פורסמה השבוע הידיעה הראשונה ב'גלובס' נתבקשתי לתת תגובה, היא משום מה לא הופיעה בכתבה. למה לקלקל עוד 'סיפור טוב' שיביך, מבחינתם, את ראש הממשלה", כתב ביסמוט. "לא נורא אם על הדרך קוצרים את שמו הטוב של עיתונאי". הוא הוסיף כי מעולם לא ישב עם ראש הממשלה או עם מי מנציגיו פנים אל פנים בלשכה, כדי לדון עימו במהות התפקיד שהוצע לו וכי שיתף את עורך "ישראל היום" עמוס רגב בדברים החל מהשלב הראשון.

"נוני מוזס כנראה בלחץ, וכשהוא בלחץ - אין עכבות"

עמוס רגב עצמו מתייחס הבוקר גם הוא לפרשה, אולם פחות לפרסום בגלובס ויותר, כצפוי, לפולו-אפ ב"ידיעות אחרונות" המכונה בעיתון זה חודשים "אימפריית הרע של נוני מוזס" והמאמר של רגב תוקף חזיתית אל מו"ל "ידיעות אחרונות".
"נוני מוזס כנראה בלחץ, וכשהוא בלחץ - אין עכבות. בועז ביסמוט, מהעיתונאים המוכשרים בארץ, שירת נאמנה את "ידיעות אחרונות". בשליחותם, נסע לאיראן ולסוריה, לעיראק וללוב. אבל עכשיו, כשהוא מייצג אותנו, בהצלחה ובכבוד - דמו מותר", כתב רגב.

"אז למה 'ידיעות אחרונות" תקפו אותו אתמול בחמת זעם, תוך שהם מנסים לפגוע ביושרו כעיתונאי? כי נוני מוזס, מו"ל העיתון, כנראה מאבד את השליטה ... הוא מתגעגע לימיו הטובים, הימים שבהם מחדרו משך בחוטים ושלט במדינה, יכול היה בקלות ללחוש על אוזניהם של ראשי ממשלה ולחלק הוראות לשרים ולחברי כנסת. רק שמישהו מפריע לו: אחד בנימין נתניהו, שבניגוד לקודמיו לא עובד אצל נוני מוזס. מול אחרים, הפעיל נוני מוזס את שיטת המקל והגזר; לנתניהו, הוא מייעד את המקל, ואותו בלבד".

מגלובס נמסר בתגובה: "ביסמוט ידע על הכתבה הצפויה יותר מארבעה ימים לפני פרסומה. במשך הימים האלה שוחחנו איתו בטלפון והתקיימה חלופת אסמסים עם ביסמוט ששהה בדרום אפריקה, ועמדתו הופיעה בעיתון בדיוק כפי שביקש. גם בטורו היום לא ראינו דבר הסותר את הפרסום בגלובס. עד לרגע זה לא קיבלנו כל תגובה רשמית מביסמוט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully