נושאים חמים

בא לבקר

כתב גל"צ ספי עובדיה, שחשף את פרשת ההדחה במשרד מבקר המדינה, מאשים את הקולגות ב"הארץ" בניסיון להקטין את הפרסום שלו בזדון כיוון שחשף אותו לפניהם. "שיבש להם את ההגיון"

חדשות מתפרצות לפני כולם הורידו עכשיו הורידו עכשיו להורדת האפליקציה מ-Google Play להורדת אפליקציה מ-AppStore

כתב הכנסת של גלי צה"ל והמגיש ספי עובדיה יוצא למתקפה חזיתית מול כתבי מוסף סוף השבוע של עיתון "הארץ", רויטל חובל וגידי וייץ - זאת על רקע פרשת הדחת הבכיר במשרד מבקר המדינה אשר נחשף בתחנה הצבאית. לדברי עובדיה, וייץ וחובל מנסים "להקטין" את החשיפה שלו מכיוון שהיא נחשפה אצלו ולא אצלהם, כחלק מסדרת חשיפות שפרסמו על המשרד בעיתון.

"גידי וייץ ורוויטל חובל, עיתונאים מצוינים המתקשים להשלים עם העובדה שהפרשה החדשה במשרד מבקר המדינה נחשפה בגלי צה״ל, הם מפיצים טענה הזויה לפיה הפרסום בגלי צה״ל הוא תולדה של נסיון לקבור את הפרסום בעיתונם", טוען עובדיה בפוסט שכתב בעמוד הפייסבוק שלו.

"תמוה לנסות ל״קבור״ סיפור בכלי תקשורת בעל חשיפה גבוהה בארץ מזה שהם עובדים בו. עוד יותר מכך תמוה ל״קבור״ סיפור בכותרת ראשית של התוכנית המואזנת ביותר ברדיו", דברי עובדיה. "לרבים מאיתנו קרה שסיפור עליו עבדנו קשה פורסם קודם אצל המתחרים, מבין ללבם, רק חבל שזה שיבש להם את ההגיון."

עוד על הכוונת: שלמה רז, הדובר

בסטטוס הלוחמי יוצא עובדיה גם נגד דובר משרד מבקר המדינה, שלמה רז, וכותב ש"בנוסף התזה הזו (של וייץ וחובל, ד.א) קצת לא מסתדרת עם איומיו של דובר המשרד להשמיע את תגובת המבקר ברשת הרדיו המתחרה אם נפרסם את הסיפור".

שלמה רז מכחיש את הדברים. "זה פשוט לא נכון", הוא אומר בשיחה עם וואלה! ברנז'ה. "ספי עובדיה ביקש מרואיין שיגיב לפרסום, ואני לא אישרתי ראיונות בנושא. לא לגלי צה"ל ולא לרדיו המתחרה. כמובן שלא ניסיתי למנוע את הפרסום, בשום צורה".

את תגובתו של גידי וייץ לא ניתן היה להשיג. רויטל חובל בחרה שלא להגיב, ועורך מוסף הארץ מייקי דגן מסר: "אין תגובה".