וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת קוראת בכוכבים

18.12.2013 / 19:05

בעוד הביקורות באתר האפליקציה החדשה שתשיק הערב רשת ל”אקס פקטור” כבר מהללות ומשבחות, ניסיונות וואלה! ברנז’ה לתפעל אותה טרם צלחו. אז מי כתב אותן?

שלב ההופעות החיות של "אקס פקטור" יתחיל הערב, ויחד איתו משיקה הזכיינית גם אפליקציית "מסך שני" יעודית שתלווה את התחרות, בדומה לזו שמוצעת לצופי "הכוכב הבא". האפליקציה עלתה לחנות ה"אייסטור" רק אתמול, וכבר היום - עוד לפני תחילת השידורים - היא הספיקה לקבל כעשרים ביקורות משתמשים חיוביות ומהללות. כל זאת בעוד השידורים שאותם היא מלווה, כאמור, עוד לא החלו.

הנה מקבץ ביקורות מתוך עמוד ההורדות, שם היא מדורגת בממוצע על חמישה כוכבים - הגבוה ביותר האפשרי: "החבר'ה שלי מכורים לאפליקציה, אדיר!!", "הבר הכי כייף שקרה לי השנה זו האפליקציה הזו!", "וואו מדהים, איזו אפליקציה מטורפת כל הכבוד!", וכדומה. ניסיונות וואלה! ברנז'ה לתפעל את האפליקציה נתקלו דווקא בתקלות טכניות, הנובעות מהעובדה הפשוטה - האפליקציה מבוססת על שידורים חיים, ואלו כאמור, עוד לא החלו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הביקורות מהללות. אתר האפליקציה של רשת/מערכת וואלה!, צילום מסך

את האפליקציה פיתחה עבור רשת חברה בשם "Funordie" הממוקמת בהרצליה, כאשר אחד הבעלים שלה הוא איש הטלוויזיה טל ברמן. מנכ"ל החברה, תומר נינו, מכחיש בשיחה עם וואלה! ברנז'ה כי מדובר בתגובות פיקטיביות מטעמם או מטרם הזכיינית שנועדו להשפיע על דעת הקהל היום בערב כאשר היא תושק רשמית.

"אנחנו עובדים על הפיתוח של זה כבר שנה וחצי, ומה שאתה רואה זה תוצאות של בדיקות", הוא אומר. "פיתחנו את זה על הפלטפורמות שלנו לפי הדרישות של רשת. אלה הכל תגובות של משתמשי ביתא". בזכיינית רשת אמרו היום דברים ברוח דומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully